Zwangerschapskleding

Hi allemaal! M’n buik gaat nu lekker groeien en ik vraag mij af wie er nog leuke merken kent voor zwangerschapskleding? Wil er natuurlijk ook wel een beetje leuk bijlopen :slight_smile: H&M heb ik al eens rondgekeken. Het liefst wel een beetje betaalbaar ook, hoeft dan ook niet perse echt een merk-merk te zijn.

Ik heb veel bij de h&m maar ook bij bonprix gekocht. Niet zo duur en kwam mijn buik heel mooi in uit!

Hai. Ik had zwangerschapskleding bij baby dump gekocht. Hebben geregeld leuke aanbiedingen. En ik had ook super leuke buikbanden online besteld. Zal kijken of ik de site nog kan vinden dan laat ik het je weten.

Heel eerlijk heb ik gewoon grotere maten gekocht bij kledingwinkels zoals H&M. Beetje rekkende stof voor je buik.

En anders goed de uitverkoop in de gaten houden bij prénatal. Het enige wat ik heb gekocht zijn zwangerschapsbroeken. Die had ik echt nodig

Ik had bij mijn eerste zwangerschap wat bij de prenataal gekocht, wat bij de h&m maar ook bij de kringloopwinkel!
Ook droeg ik veel normale jurkjes die mee rekken.

Zalando essentials
Bonprix
H&M
En sales in de gaten houden soms hebben ze mammalicious en noppies bij zalandolounge of limango en dan kun je voor weinig geld fijne broeken kopen