Zwanger na curretage ivm hartje klopt niet

Hoi allemaal!

Bij de eerste zwangerschap en eerste echo te horen gekregen dat het hartje niet klopt. Wilde een natuurlijke miskraam maar toch vanuit huisarts advies een curretage gehad. Dit ivm bloedvergiftiging etc.

Nu opnieuw zwanger en aankomende donderdag de eerste vitaliteits echo. Ben nog zenuwachtiger dan de vorige keer. En vooral nog misselijker… ( tip, bij mij werkt het en is de misselijkheid minder: de armbandjes voor wagenziekte, ook voor zwangerschapsmisselijkheid. ) alleen alle geuren ruik ik zo sterk. Eten en drinken gaat langzaam maar krijg wel iets binnen. Vind het onwijs spannend donderdag. Heeft iemand nog andere tips voor eten? Vind het nog spannender dan de eerste zwangerschap.

Gefeliciteerd voor alle zwangere vrouwen, het is niet zomaar even een baby op de wereld zetten.

1 like

Iets eten voor je gaat opstaan. Heelveel geluk gewenst bij de echo!

1 like

De crackers liggen naast mijn bed voordat ik opsta. Dankjewel!!:grinning:

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap…
Veel geluk donderdag.
Bij mijn hielp paprika chips tegen de misselijkheid (10 weken honds beroerd geweest bij onze zwangerschap)

Muntolie, muntkaugom, muntsnoepjes, muntthee helpt bij de zwangerschsps kwaaltjes. Lang leve de munt :smile::smiling_face_with_three_hearts: