Zwanger en bloeding

Goedendag. Vorige week maandag 2 positieve testen gehad en t hele weekend een flinke bloeding gehad. Bloeding is inmiddels gestopt. Zou dit foute boel zijn? Verder gespannen borsten en opgezette buik… wie o wie heeft ook zoiets gehad en kan mij meer vertellen?

0 likes

Ik zou graag zekerheid hebben.

Je hoort wel bij innestelen dat er een bloeding op kan treden maar dat is meestal niet veel.

Contact op nemen met je huisarts voor doorverwijzen gynaecoloog.
Die kunnen mogelijk een echo maken.

De spanning in je borsten en buik kan door hormonen zijn, maar ook bij schijnzwanger voel je dat ook en helaas ook bij miskraam heeft je lichaam de tijd nodig weer te ontzwangeren

0 likes

Bij de vk geweest en er was helaas niets te zien om de echo. De vk kon niet constateren of het nog te vroeg was of dat ik het al verloren ben. De symptonen zijn nog sterk aanewzig en 12-4 een vervolg echo. Het bloeden heeft in totaal 2 dagen geduurd (heftig) en is nu gestopt. De vk vertelde dat de kans 50/50 is. nog 9 dagen in spanning…

0 likes

Dat zal een spannende periode worden.
Heel veel sterkte.

0 likes

Heel veel succes!!
Een vriendin van mij heeft ook 4 maand lang behoorlijke bloedingen gehad, wist daardoor niet dat ze zwanger was, ze dacht dat ze menstrueerde. Inmiddels is haar dochter 6 jaar.

0 likes