Wil ik een tweede kind?

Hoi meiden, mijn man en ik hebben nu een dochter van ruim 1,5 jaar waar we zeker blij mee zijn. De zwangerschap was prima en de bevalling ook redelijk. Wel heb ik na de bevalling last gekregen van mijn bekken. Dat was voor een sporter als ik wel even een lastige periode. Ik ben nu 39 en voel wel ergens ‘de druk’ om snel een beslissing te moeten nemen. En toch ben ik (zijn wij!) er ergens nog niet uit. Mijn man (35) neigt meer naar een ja dan dat ik doe. Ik zeg echt geen nee maar heb nu gewoon nog mijn twijfels. Wie heeft er ook in deze fase gezeten en zit er in deze fase? Hoe zijn jouw bevindingen?

Wat zorgt er voor dat jij nog zo twijfelt?

Wij zitten nog in de fase wel of geen derde kind. Mijn man wil nog graag eentje en ik twijfel, onze jongste is twee. Waarom twijfel ik: de tweede zwangerschap was niet zo geweldig, omdat de jongste 4 weken voorliep op de groei tijdens de zwangerschap en ik veel vruchtwater vast hield. De jongste van twee krijgt nog veel begeleiding van fysiotherapie en logopedie. Dus dat is mijn reden van twijfel.:blossom::cherry_blossom:

Onze dochter is nu 1,5 en willen graag een 2e en evt een 3 mocht ons het gegund zijn! Ik ben 35 :stuck_out_tongue_winking_eye: