Welke papfles gebruiken voor baby 6 maanden?

Mijn dochter is inmiddels een half jaar en wil haar een papfles geven maar de spenen die ik gebruik werken voor geen meter. Ik heb de dr brownfles (zonder ventiel) speen maat 3 geprobeerd maar daar komt niets doorheen en maat 4 gaat te snel. Ook difrax 3 standenspeen werk niet lekker. Heeft iemand ervaring met andere flessen om pap te geven?

Met half jaar gaven we pap. IPV met de fles.
Maar jonger bieden wij de speen van Difrax aan, 1 stand.

Heel herkenbaar dit! Ik gebruik difraxflessen. Heb een papfles gekocht die speen is breder en pakt mijn zoontje beter. De xl-speen die erbij zit is te groot, maar ik kon de rijstebloem met een m-speen geven. Wij zitten nu op een L-speen omdat hij nu 8 maandenpap krijgt.

Wij gebruiken ook dr. brown, heel lang speen 3 en sinds deze week speen 4 (9,5e maand).
Je kan proberen speen 3 met een scherp mesje zelf wat groter te maken.

Mijn zoontje is inmiddels anderhalf maar ik gebruikte de difrax fles met speen L en dat ging eigenlijk prima.

Ik heb dr brown fles en heb in de speen, het gaatje groter gemaakt met een vork. Zo komen er geen stukjes van de speen in de fles. Maar wordt allen het gaatje breder. Want de papspeen gaat te snel. Je kunt het proberen

Ja dat is wel een goeie walke speen heb je groter gemaakt? Maat 3?

Nee gewone melk drinkt ze nu uit maat 2 speen. maat 1 speen gebruikt ik voor de pap.
Maar als die van jouw al maat 3 speen heeft zou in denk 2 groter maken.

Ik gebruik al sinds de geboorte van mijn zoon de Difrax fles. In het begin met speen maat S. Met de gewone melkvoeding zitten we inmiddels een paar maandjes op maat M (hij is nu 7 maanden) en pap krijgt hij meestal gewoon in zijn fles met maat L. Maar je mag ook pap met een lepel geven. Ik vind het (voorlopig) niet nodig om een speciale papfles te kopen. Die ervaring heb ik dan ook niet.