Week overtijd negatieve testen

Hallo mama’s,

Na het obsessief uitzoeken hoe mijn cyclus in elkaar zat met temperatuurkaarten etc naar de dokter gegaan vorige maand. Het blijkt dat ik mijn eisprong op dag 21/22 heb terwijl ik een cyclus heb van 28 dagen. Volgens de HA niet zorgwekkend ik moest het loslaten. Mocht ik in oktober nog niet zwanger zijn ‘wilde ze me wel doorverwijzen als ik dat wilde’ (zijn sinds okt 2018 bezig voor een 2e kindje)

Dus, prima, ik heb het losgelaten(voor zover mogelijk) alles verwijderd van mijn telefoon waardoor ik er mee bezig kon zijn.

Nu dacht ik afgelopen vrijdag door een gesprek met een vriendin; had ik niet al ongesteld moeten zijn?

Dus wel… ik had de 9e van juli ongesteld moeten worden. Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen.
Zwangerschapstesten zijn negatief. Ik heb veel last van krampen gehad maar dat is nu afgenomen. Soms wat plopjes in de onderbuik maar geen zere borsten o.i.d.

Herkent iemand dit? Om nu alweer naar de Ha te gaan vind ik ook zo wat… googlen maakt me alleen maar meer bang…:face_with_hand_over_mouth:
Alvast bedankt

Liefs C

Herken ik het? Deels… en dan bedoel ik een regelmatige cyclus die ineens besluit iets anders te doen waardoor je in de war raakt. Zolang de test negatief is zou ik zeggen dat je niet zwanger bent.

Hoe weet je zo zeker dat je eisprong op dag 21/22 is? Hoe lang heb je dit onderzocht?

5 maanden bijgehouden… lang zat volgens HA… en als mijn eisprong na 5 maand bijhouden, de maand dat ik stop met ‘controleren’ de boel omgooit? Dan houdt mijn lichaam me wel heel erg voor de gek.

Dat kun je wel stellen, toch is het niet uitgesloten… Ik had het laatst ook… al jaren een regelmatige cyclus en ineens was ik bijna een week later ongesteld. Maar jij hebt het nu over 9 juli, vandaag 18 juli is al 10 dagen later. Houdt het even in de gaten! Als je over 4 dagen nog niet ongesteld bent toch even een afspraak maken bij de huisarts.

Ik wacht tot de huisarts terug is van vakantie en als mn ms dan nog niet geweest is bel ik even. Bedankt voor jouw reactie!:blush: