Wat zijn de beste luiers? Prijs/kwaliteit

Wij gebruiken ook gewoon de pampers en altijd wel ergens in de aanbieding te halen. Mijn zoontje is er nog nooit mee doorgelekt en heeft ook geen last van dat die nat is.

Wij gebruikten eerst altijd Pampers maar die zijn toch wel duur. Kruidvat vinden we niet fijn, die lekken regelmatig door. Albert Heijn hebben we voor 's nachts geprobeerd en die lekte ook door. Wij gebruiken nu over het algemeen Etos of Jumbo merk en zijn hier heel tevreden over.

Snoetenpoetsers zijn die van de AH of Aldi heel fijn. Billendoekjes heb ik vaak van Action, die zijn ook fijn. Die van Etos vinden wij niks omdat je elke keer een aantal doekjes tegelijk eruit trekt, terwijl je er maar 1 nodig hebt per keer :wink:

Wij gebruiken overdag de luiers van de Lidl en snachts pampers dry nights (kopen we bij nettorama altijd €5 voor een pak)

Wij kopen ook pampers van het merk kruidvat. Heel goedkoop en goede kwaliteit. Mijn zoontje is nu 5 maand en nog nooit een ongelukje gehad. Plus ze hebben ook vaak promoties. Laats hadden we 98 pampers voor 10 euro

Wij gebruikte ook eerst pampers. Hier lekte mijn zoontje doorheen en ook vind ik ze veel te duur. Daarna overgestapt op Etos eigen merk, nooit meer last van doorlekken gehad.

Wij gebruiken ook Kruidvat. Erg tevreden! Alleen voor ’s nachts zijn deze vanaf 8 maanden niet meer voldoende en lekt ze door. Hierom de babydry van Pampers voor ‘snachts. Groetjes

Pampers, nooit meer in m’n leven! Ja als ze pasgeboren zijn, zijn het goeie luiers maar zodra ze groter worden, NEE! Continu doorlekken enzo. Weet niet wat ze met Pampers gedaan hebben maar vroeger was dit wel anders. Ik heb zelf ook geloof ik alles al geprobeerd en ben tevreden met de luiers van de Dirk en de Kruidvat. Waar ik heel blij van word zijn de luiers van de Albert Heijn en de Etos. Echt top! Heerlijk zacht en nooit doorlekken.

Voor mijn dochtertje altijd luiers van pampers gebruikt en idd ze zijn erg duur! Nou heb ik sinds twee weken de luiers van Lidle ontdenkt en ben er super blij mee! Nooit meer doorgelekt en gaan ook niet stinken naar urine, wat ik met etos en kruitvat luiers wel had.

Hoiii mama’s.
Ik heb veel luiers geprobeerd het fijntste vind ik
Kruidvat ! En daarna de luiers van Lidl!!
Groetjes Rowan mama van Lola♡

Ik vind pampers van de kruidvat het beste :blush: :blush:
Ik heb 2 kindjed en vanaf da ze geboreb zijn heb ik altijd van de kruidvat gebruikt en ben zeer tevreden over

Met de eerste altijd Pampers gebruikt. Maar met de 2de op een gegeven moment overgestapt naar Kruitvat. En deze bevallen zeer goed.

Kruidvat.
De enige wegwerp luier waar mijn zoontje niet allergisch op reageerde.
En de enige luier die bij mijn oudste dochter niet doorlekt s’nachts.
Maar wij zijn uiteindelijk overgestapt op wasbare luiers toen ons 3de kindje geboren werd :wink:
Dus ik koop al ruim 15 maanden geen luiers meer.
Super tevreden over!