Wat zijn de beste luiers? Prijs/kwaliteit

Voor 2 van onze 4 dochters gebruiken we de luiers van AH. Is enkel voor de nacht want overdag zijn ze al zindelijk! Voor onze jongste dochter gebruiken we luiers van Zwitsal. Ze zijn nog steeds niet de goedkoopste, maar wel heel fijn voor de tere huid, comfortabel en perfecte pasvorm. Zodra ze overdag ook zindelijk is stappen we bij haar ook over op luiers van AH, want die zijn voor de nacht ook echt goed!

Ik heb allerlei merken geprobeerd, Pampers, Zwitsal, ah huismerk, Kruidvat huismerk en ben uiteindelijk op het huismerk van de Lidl uitgekomen. Onze kleine man is nog nooit doorgelekt en heeft ook geen rode billen meer :smile:

Ik heb eerst kruidvat luiers gebruikt…geen pampers want dan waren ze altijd nat. Vanaf mt 4 heeft kruidvat europrofit luiers en daar ben ik super tevreden over geen nachtelijke lekkages en mijn jongens plastte heel veel. 78 luiers 10,89

Hier altijd de luiers van de lidl! Zowel newborn, broekjes enz… Nooit lekkage gehad en zitten prima!

Wij gebruiken luiers van de Kruidvat en ze sluiten mooi aan. Geen doorlekken en altijd een goede aanbieding!

Hier groot fan van Bumblies, geen lekkages en maar 6-7 euro per pak en zeer regelmatig in de aanbieding 1+1 gratis bij o.a. Deen

Absoluut kruidvat merk! Super zacht, goedkoop en ze hebben als enigste een goeie elastieken band aan de achterkant die perfect aansluit!

İk gebruikte ook Pampers maar nu overgeschakeld naar Kruidvat merk. Goedkoop + evengoed als Pampers+ werk getest door testaankoop!:ok_hand:t3:

De wasbare variant! Ze zijn over een gehele luierperiode wel 500 euro goedkoper! En al lang niet meer zoveel werk als vroeger, zien er superschattig uit ook. Geef het een kans zou ik zeggen.
Op www.wasbareluierwereld.nl kan je veel info vinden mocht je interesse hebben! Succes!

Hier nog Pampers. Bevalt goed en lekt niet door. Maandboxen houd ik goed in de gaten, dan is het nog te doen. Zijn de Kruidvat luiers echt vergelijkbaar met Pampers en welke zijn dat van Kruidvat?

Kruidvat is de best luier en goedkoop dan pampers. Ik gebruik voor mijn 2 kinderen kruidvat luier en is prima

Ik heb voornamelijk de Kuidvat luiers gebruikt de eerste maanden. Daarna de Aldi luiers. Zijn ook super. Pampers lekte bij mij altijd door bij beentjes en rug.
Jumboluiers zaten trouwens ook best.
De doekjes van de Aldi vind ik het fijnst.

Wij gebruiken hier de kruidvat luiers, leuk geprijsd (vaak aanbiedingen) en altijd super tevreden over! Nog nooit een ongelukje gehad hierbij met onze dochter van 8maanden. (Etos wel)

Dames, een tip voor wie dicht bij België woont of er mensen kent… de echte pampers zijn daar veel goedkoper dan in Nederland! Scheelt echt veel!

Ik vind die van Jumbo eigen merk erg goed en Kruidvat eigen merk

Zowiso het merk Pampers!! Lekt niet door en geen rode baby billetjes :+1:

Hier hebben wij best lang Pampers(premium protection)gebruikt. Wel tevreden, goed tegen doorlekken. Sinds kort luiers van Lidl en ze zijn super! Voor de nacht een maatje groter en geen zorgen! Aanrader!!

Goedenavond,

Wij hebben ook meerdere merken geprobeerd.
Pampers, Zwitsal, Etos ‘eigen merk’ hierbij geen succes. Wij zijn tot nu, heel tevreden met de luiers van Kruidvat 'eigen merk.
Goede prijs en kwaliteit, ons dochtertje zit nu in maat 5, altijd 2 pakken luiers voor 25,-.

Wij zijn begonnen met kruidvat newborn maat 0 omdat onze guus net wel niet niet en primatuurtje was. Maatje 50 was te groot was 2635 gr met geboorte… Maatje 0 was nog aan de grote kant.
Daarna heb ik kruidvat newborn maat 1 gebruikt. En nu pampers maat 1 volgende word kruidvat 2 en dan pampers 2…

Dit zo omdat pampers net een beetje breder is dan de kruidvat dus kan ik zo mee spelen…

Ik gebruik vanaf het begin pampers. Overdag premium protection en in de nacht baby dry. Bevalt heel goed. Hij is nooit nat.
Ik zorg wel dat ik de luiers in de aanbieding koop via bol.com, wehkamp.nl of plein.nl :slight_smile: