Wat zijn de beste luiers? Prijs/kwaliteit

Ik gebruikte eerst Pampers, nu Kruidvat.
Kruidvat vind ik persoonlijk veel beter!

fan van etos eigen merk ! vaak in de aanbieding en goede kwaliteit. met 3 kids in de luiers wel zo fijn :wink:

Wij gebruiken vanaf begin af aan Kruidvat luiers en zijn zeer tevreden! Vrijwel altijd wel in de aanbieding en een goede bezorgservice als je online besteld. Zo kan je bijv. zelf je aflevermoment kiezen. Heel handig!

Handig overzichtje!! Dank voor de tip Pris.

Supergoede tips allemaal, dank jullie wel! :heartpulse:
Ga zo gelijk even die van Kruidvat halen, proberen we daarna weer een ander merk uit.

1e half jaar pampers, daarna kruidvat. In de nacht de luier vaak een maat groter.

Eerste jaar pampers daarna Kruidvat luiers.

_Hallo Dames,

Wij gebruiken altijd pampers. Onze twee meiden krijgen uitslag van andere merken zoals, Kruidvat, Etos en andere. Gelukkig is onze oudste aan het oefenen op het potje en hoeven we binnenkort alleen nog voor de nacht en voor onze meid van 5 maanden te kopen :smile:

_

Hier de luiers van de kruitvat! Tip van mijn moeder geweest en ik vind ze geweldig! Zijn een stuk goedkoper dan pampers en hier is ze nog nooit doorgelekt. :slight_smile:

Ik gebruik pampers . Die zijn voor mij het bete. Zwitser ook geprobeerd maar die lekken regelmatig ! Voor de rest het huismerk van het Kruidvat is ook goede kwaliteit …

Hoi! Ik gebruik Bumblies! Zo fijn en zacht :blush: Heb ook Kruidvat en Etos gebruikt, maar ben toch fan van Bumblies! Pampers vind ik waardeloos, zelfs de buitenkant werd nat, alsof het er dwars doorheen gaat (proefverpakkingen uit de zwangerboxen).

Wasbare luiers​:smile::+1:t3: Eenmalige investering en bij meerdere kids te gebruiken. Wij zijn helemaal om!

Hier altijd die van de kruidvat gebruikt. Op gegeven moment voor de nacht wel die van pampers ivm doorlekken. Ook die van jumbo eigen merk gebruikt en deden het ook goed!

Wij kopen de maandbox van Pampers, deze zijn vaak bij de Wehkamp afgeprijsd. We hebben kruidvat luiers gehad bij onze eerste maar deze vond ik altijd erg stug en je trok vaak de lipjes eraf als je de luier wou omdoen. Pampers zijn qua prijs relatief duur maar daarentegen ben ik er tevreden over en zijn wij met €50 euro per maand vaak rond met luiers. ! Luiers van Pamper zijn nu 2e gratis bij de AH. Inslaan dus!

Mijn zoontje is nu iets meer dan een jaar oud en tot voor kort gebruikten wij ook voornamelijk pampers. Recent toch eens een pak Bebino gekocht van Aldi en we zijn heel tevreden! Ze zijn ook bijna de helft goedkoper :slight_smile:

Kruidvat luiers hebben wij als sinds de geboorte ze is nu 15 maanden en zit in maat 6 en nog nooit door gelekt prima luiers voor die prijs

Hoi hoi, Ik raadt je ook Kruidvat aan. Bij mijn oudste gebruikte ik eerst ook pampers en idd kost je klauwen vol met geld. Kruidvat luiers en de luierbroekjes zijn ideaal. Lekker zacht en nemen net zo veel op als de Pampers… Dus lekker genieten van de aanbieding die ze vaak hebben.

@niekje Ik vond die van AH helemaal niet fijn! Plakte aan haar billetjes vast en lekte bij ons wel. Dus weer terug gegaan naar de pampers. Als je ze in de aanbieding koopt zijn ze lang niet zo duur. Kennen jullie de site luierinfo?

Ik werk in de kinderopvang en daar gebruiken wij de Kruidvat luiers. Ze lekken inderdaad niet door, maar ik vind hun geur niet lekker en het materiaal te stug/te plastic achtig. Thuis gebruik ik pampers baby dry en altijd in de aanbieding. Gewoon even goed speuren op internet :blush:

Hier kruidvat, laatst 1 x jumbo gehaald dacht lekker makkelijk hoef ik ook noet naar de stad. Nog diezelfde avond had zoontje lief zn kontje open. En toen hij nog int ziekenhuis lag (2 maand te vroeg geboren) hadden ze daar pampers ook prima maar stuk duurder. Tsja wat niet hoeft doen we niet he