Wat zijn de beste luiers? Prijs/kwaliteit

Hoi mama’s! Wij hebben inmiddels een godsvermogen uitgegeven aan luiers voor onze twee dochters en naast Pampers (toch wel onze favoriet, maar vinden we veel te duur) allerlei andere merken geprobeerd. We hebben nog steeds niet echt een merk gevonden dat echt goed is én betaalbaar. Wat is jullie favoriete luiermerk?

Ik kocht eerst ook pampers maar vond ze idd heel duur . Maar ik wilde wel dat de luiers zacht waren en vooral niet doorlekte . Toen ben ik over gestapt naar Albert Heijn eigen merk luiers. Nou echt super . Nooit doorgelekt ook niet bij een hele nacht aan . Overdag ook nooit doorgelekt. Ze zijn net zo zacht als pampers maar wel veel goedkoper. Bij alle 2 mijn kinderen gebruikt .

https://www.consumentenbond.nl/verzorging-van-je-kind/test-luiers?CID=EML_CM_Mamateltafcampagne

Misschien heb je hier wat aan?

Wij gebruikte altijd Pampers actifit maar mijn dochtertje is een nachtplasser en elke keer lekte ze door. Wij zijn toen overgestapt naar de luiers van de Lidl deze gingen goed totdat ze van merk veranderde toen begon het doorlekken weer. Nu gebruiken wij al tijden de luiers van de Etos en deze zijn prima geen ongelukjes meer gehad

Wij zijn van pampers overgestapt naar Kruidvat luiers. Super heel erg tevreden over en ze hebben vaak leuke aanbiedingen.

Kruidvat zijn super en voordelig kan je ook thuis laten bezorgen

Hier is Kruidvat en jumbo huismerk favoriet

Hier ook Kruidvat. Die van Pampers vind ik niet leuk aanvoelen…
Kruidvat is super van prijs/kwaliteit.

Fan van de etos luiers!

Eerst van de pampers. Maar nadat ze die vernieuwd hadden, bleef ze doorlekken.

Voor mijn zoontje heb ik kruidvat huismerk geprobeerd en hij had uitslag daardoor en daarna pampers maar ik vond het duur en dat lekt door.
Nu gebruik ik luiers carrefour economy pack van 112 luiers voor ongeveer 15 euro en moet zeggen das is mijn favoriet qua prijs en kwaliteit.

Hier ook eerst pampers maar die zijn prijzig en nu kruidvat luiers. Helemaal top nog nooit doorgelekt of iets dergelijks.

Hoi! Wij gebruiken de gewone pampers voor overdag en de baby dry luierbroekjes voor snachts. Pampers altijd wel ergens in de aanbieding te koop en dan net zo duur als een kruidvat luier :smiley:

Altijd al Kruidvat luiers gehad, super tevreden over!

Etos eigen merk (vrijwel altijd een aanbieding), is volgens mij hetzelfde als AH… en voor mijn drie dochters beste in prijs- kwaliteit verhouding!
Kruidvat luiers zijn oha t goedkoopst, maar ik vind ze slecht. Geen goede absorptie. Ze gebruiken ze op het kinderdagverblijf ook. Merk dat ze dan daarna vaak rode billen hebben (of verschonen ze te weinig ;)).
Nu bij derde dochter proefsample van jumbo beviel ook goed!

Mijn kinderen hebben het met luiers van de Lidl heel goed(koop) droog gehouden. (wel al 10 jaar geleden)

Wij hebben altijd de Kruidvat luiers gebruikt. Sluit op het ruggetje/buikje/en aan de beentje heel goed.
Deze luiers zijn goed en goedkoop

O jaah wat zijn goede en goedkope billendoekjes vliegt er ook doorheen :laughing:

Ik ben na pampers/kruitvat/Etos/Zwitsal geprobeerd te hebben helemaal om: Zwitsal!! Qua prijs probeer ik te letten op aanbiedingen. Dus ik koop wat er in de aanbieding is, maar het liefste dus Zwitsal.
Etos luiers was ik ontevreden over ( doorlekken, maat klopt niet).

Wij hebben tot ± 3/4 maanden van het merk pampers gebruikt, altijd via bol.com met korting of tijdens de bulkweken. Inmiddels overgestapt naar kruidvat! Ideaal!

Wij hebben ook alles geprobeerd voor de nacht. Omdat mijn dochter een buikslaper is lekte ze heel snel door met kruitvat, Etos en Pampers. Heb nu die van de Lidl en ze lekt niet meer door!!!