Wat vinden jullie leuke kraamcadeautjes?

Ik ben benieuwd wat jullie nou echt leuke kraamcadeautjes vinden?:grinning:

En wat geef je zelf als je op kraamvisite gaat?

Ik vroeg altijd een bon van bijvoorbeeld de Hema of de HM of ik zei altijd dat alles van zwitsal welkom is! Een leuk mandje met wat zwitsal producten erin is altijd leuk om te geven of te krijgen!
Valt me trouwens nog iets heel leuks in! Een geboorte ladder! Zoek maar eens op, erg leuk en persoonlijk!

Ik vind het leuk om dingen te geven die wel echt nuttig zijn, maar je niet ze snel voor jezelf zou kopen. Bijvoorbeeld een wat duurdere super zachte, grote hydrofiel doek.
Heb ook wel eens van die fleece slofjes van Lodger gegeven. Die vond ik zelf super fijn.

Een gepersonaliseerd leesboek. Bijvoorbeeld woezel en pip en het lammetje… (Naam kind). Erg leuk om voor te lezen. Zeker al,ze de link gaan leggen naar zichzelf. Meerdere jaren plezier en persoonlijk

Dat is ook een leuk cadeau! Die ga ik onthouden😊 Zowizo vind ik gepersonaliseerde cadeautjes erg leuk!

Ja wel zo leuk als je weet dat ze het echt gaan gebruiken. Niet de zoveelste knuffel die in de hoek van de babykamer komt te liggen :wink:

Cadeaubonnen altijd handig!
Badcape evt met naam
Kreeg van mijn tante een houten kistje met allemaal vakjes met een doorzichtige deksel en daarop had ze de naam geboortedatum en deel van het kaartje laten zetten en dan bij de vakjes eerste tandje etc ook super leuk zeker omdat je dan ook op die manier t geboortekaartje nog hebt

Omdat iedereen al iets geeft voor de baby koop ik vaak iets voor de moeder (en vader). Iets van Rituals ofzo of een of een bon voor een etentje (die geen uiterste datum kent :stuck_out_tongue_winking_eye:).

Ik heb een gepersonaliseerd houten kinderstoeltje gekregen met de geboortedatum en de naam van ons zoontje. Het duurt wel even voordat hij er gebruik van kan maken, maar toch erg leuk kado!

Wauw wat mooi!:heart_eyes: Dat is echt leuk om te krijgen!:grinning:

Dat is ook een leuk idee. Papa en mama hebben ook wel een cadeautje verdient. Mijn moeder had een 10 dagen pakket gemaakt. Daar zat toen voor ons ook een dag douche gel in en een keer wat lekkers.

Ik vond zelf de persoonlijke cadeautjes met geboortegegevens het leukste om te krijgen. Dat staat nog steeds op de kamertjes van de kids :heart:

Ik geef de mama altijd bloemen, voor het harde werk. En ik vind een pampertaart altijd top. Want je hebt véél pampers nodig.
Als ik zelf een pampertaart maak, steek ik een fles bubbels in het midden verstopt. Een leuk extraatje. En versier ik met productjes, speelgoedje,tutje,…,

Jaaaa die zijn ook leuk om te maken én om te geven! Zo ben ik een paar jaar terug mn bedrijfje begonnen​:heart_eyes::heart_eyes:

Naamstickers van www.goedgemerkt.nl superhandig. Zelf 10jr geleden voor mijn eerste zoon besteld en heb er nog steeds plezier van.
Eerst gebruikt op flessen voor het kdv later op zn brooddoos en ook op bv zijn fiets heb ik er één geplakt (staat ook mijn telefoonnummer op)

Geboorteposters geef ik ook regelmatig kado…in de kleur van de babykamer

Lijstje van de action er om heen en klaar!