Urine op zwangerschapstest

We zijn aan het proberen om zwanger te worden van een tweede wondertje. Gisteren een test gedaan van de action maar er is per ongeluk urine op het venster gekomen . Er verscheen een positief resultaat. Gisterenavond 1 druppel bloed na stoelgang. Bij de vorige zwangerschap hevige bloeding gehad na 6 weken. Hieronder een foto van de test. Foto vandaag pas genomen, test is van gisteren.
Wat denken jullie?

0 likes

De streep is duidelijk zichtbaar. Staat in de gebruiksaanwijzing ook dat twee strepen zwanger is? En 1 dik streepje alleen ter controle?

Ik zou zeggen dat je zwanger bent!

En 1 druppel bloed, innesteling?

0 likes

In de gebruiksaanwijzing staat dat dit resultaat zwanger wil zeggen maar er staat ook dat er geen urine op het display mag komen.

0 likes

De 2e streep verschijnt alleen als er hcg hormoon in je urine zit, en dat betekent dat je zwanger bent. Als je het niet vertrouwd dan kan je toch nog een keer testen?

0 likes

Jup zwanger, gefeliciteerd

0 likes

Dit lijkt mij een duidelijke uitslag hoor :wink: Je zou het voor de zekerheid nog een keer kunnen testen, maar volgens mij mag ik je feliciteren

0 likes

Vanmorgen opnieuw test gedaan. Ook deze was positief. Wel weer wat bruine afscheiding. Wat me enerzijds doet denken aan vorige zwangerschap en waardoor ik me anderzijds zorgen maak :disappointed_relieved:

0 likes