Tips voor een thuismama?

Lieve mede mama’s

Ik ben huismoeder met 2 kindjes waarvan 1 binnekort naar school gaat. Ik tandemvoed beide kindjes nog aan de borst, kook hun vaste voeding vers, doe het huishouden, ga bijna dagelijks naar de speeltuin of de zoo, … kortom ik krijg mijn dag wel vol. Ik ben fier op mijn keuze en ik haal er dan ook voldoening uit, desondanks verveel ik mij een beetje ik merk dat dit komt door het gebrek aan interactie met volwassen.

Hebben jullie hier tips voor wat doen/deden jullie als alles wat te monotoon werd?
Kennen jullie mamagroepen die door de week samen opstap gaan?

Alvast mega bedankt

Hoi hoi. Bij ons heb je een mama café in de buurt die elke donderdagavond wat heeft. En er is op dinsdagochtend een speelplek voor kids/ontmoetingsplek voor ouders. Kijķ is op Google of er bij jouw in de buurt wat is. Ik verwacht het wel. Succes

1 like

bootcamp voor mama’s met kinderen.

Van welke regio zijn jullie?
Grtjs

Wij zijn van Antwerpen

Beste Aida, zou het een optie voor jou kunnen zijn om een online business te starten…Dan heb je verschilllende vliegen in 1 klap…leuke mensen online ontmoeten, een eigen bedrijf opzetten en een extra inkomen genereren. Laat maar weten

Ik ben van plan morgen en anders volgende week naar Mamasalon in Antwerpen Zuid te gaan. Waar in Antwerpen woon je? Ik schuin tegenover de Boerentoren. Mijn zoontjes zijn 1 en 3.

1 like

Oh en btw: ik ben ook onlangs voor mezelf gestart als ondernemer, maar da’s toch anders. Ik zoek bijvoorbeeld ook mama’s met kindjes in de buurt.

Hey Aida,

Ook hier een huismoeder van 2 kindjes (27m en 7m).
Zelf zijn we van omgeving kapellen. Wekelijks zijn er speelbabbels in de buurt (gratis). Ik ben er zeker van dat deze ook in Antwerpen georganiseerd worden. Je kan zeker ook eens kijken naar de speelbrug. Dat is een ontmoetingplek voor kinderen met hun ouders en is bijna dagelijks toegankelijk. Er wordt wel een bijdrage gevraagd.

Groetjes

1 like

Hey Paula,

Leuk berichtje! Wat mama’s in de buurt leren kennen lijkt mij ook erg tof. Mijn dochtertje is ook 1 en mijn zoontje 2,5 dat past alvast. Wij wonen achter de Zoo maar komen graag eens richting de meir/ Groenplaats om samen naar het mamacafe te gaan!

Veel groetjes
Aïda, René en Coco

Beste Naomi,

Beide dingen zijn nieuw voor mij ik zoek het zeker eens op Dankje voor de tips!

Lieve groetjes aan jullie alle 3!

Beste Brigitte

Dankjewel voor de tip, heb hier zeker al over nagedacht en heb zelfs enkelen ideetjes. Ik zocht echt specifiek naar plekken en mensen om de tijd met mijn kindjes soms met wat extra gezelschap op te vullen. Toch ben ik benieuwd naar jou informatie?

Groetjes

Hey Aïda,

Wat leuk!
Ik ben vanochtend met Rocco naar Speelbabbels aan de Sint-Jacobsmarkt geweest. Super toffe plek! Elke woensdag van 9:30-12:00. Rocco vond het er super!
In de Herfstvakantie mogen ook de oudere kindjes mee. Dus ik zal er volgende week weer naartoe gaan en neem dan ook Vince (3) mee. Kom ook af!

Groetjes,
Paula, Rocco en Vince

1 like

Vandaag op de Speelbabbel, Antwerpen Centrum aan de Sint-Jacobsmarkt, geweest is super leuk en gratis! Aanrader!

Hey Aida ok dan had ik dat verkeerd begrepen🤗 Wel leuk dat je meer informatie wilt. Hoe gaan we dat doen? Kan ik jou bellen?

Groetjes

Beste Brigitte

Bij deze mijn mail adres als je even een mailtje stuurt bezorg ik je mijn gsmnummer.

Liesenborgs.aida@hotmail.com

Vriendelijke groetjes

Hey Paula

Volgende maandag mag René kennis gaan maken met zijn toekomstige klaslokaaltje en leerkracht. De maandag daarop komen wij graag eens af!

Tot dan
Groetjes
Ps: Rocco = Top naam! :heart_eyes::ok_hand:t5:

1 like

Zie net dat het woensdag is, maandag was het
Mamasalon. Als de kleinste het toelaat met haar dutje zijn wij erbij!

Hoi Brigitte,

ik ben hier ook in geïnteresseerd,

hoor graag!

Hey Paula,

Ik vind op niks terug over speelbabbels op de Sint Jacobsmarkt, weet jij meer een huisnummer bijvoorbeeld?

Alvast bedankt