Tips aanschaf merken fiets/autostoeltje 9 maand

Wat zijn jullie ervaringen?

Voor het fietszitje voorop heb ik gekocht yepp mini gekocht. Autostoel maxicosi priori. Deze hebben wij gekocht toen de oudste 1 was en dat is nu 8 jaar geleden.

Onze ervaring met deze spullen is prima en gebruiks vriendelijk.

Fietsstoeltje van bobike. En autostoeltje maxi cosi axxisfix plus. Deze kan nl 360 graden draaien. Advies is tot minimaal 15 maanden achterwaarts vervoeren en dat kan bij deze

Voor ons ging de autostoel om veiligheid, goed omsloten zitten bij het hoofd en stevige gordels. We kwamen uit op een maxi-cosi of Romer. Uiteindelijk heb ik zoon in de winkel in beiden laten zitten en bleek hij het mooist te passen in de Romer. Tip dus om gewoon in een winkel te gaan passen!

Fietsstoeltje vinden wij de Yepp erg fijn!

Voor de auto hebben wij ook een Maxi Cosi Axissfix. Super handig, omdat:

• kindje kan zowel voorwaarts als achterwaarts vervoerd worden zonder dat je het stoeltje opnieuw hoeft te installeren. (er wordt inderdaad aangeraden om tot 15 maanden achterwaarts te vervoeren).
  • met in- en uitstappen kan je het stoeltje naar je toe draaien, zodat je niet half je auto in hoeft te buigen om je kindje vast te maken.

Ik heb gewoon via marktplaats een autostoel maxi cosi priori aangeschaft voor 15 euri’s. Werkt prima en scheelt in de kosten.

qua fietszitje hebben wij de bobike mini one.
Kwam erg goed uit de test!

Ik heb nu een Maxi-Cosi Tobi zwarte via MP 50-, kwam ook goed uit de test dacht ik

:oncoming_automobile: veel plezier