TE blij met me zwangerschap?

Kan ik TE blij zijn met me zwangerschap?

Ik wist als kind al dat ik kinderen wilde krijgen. Toen ik een jaar of 15 was, voelde ik mij daar emotioneel klaar voor maar ik heb gewacht tot ik de perfecte omgeving kon creëren om dit te doen.

Ondertussen ben ik 26, 3 jaar zwaar verliefd op mijn geweldige partner, we hebben vaste inkomens en een koophuis en zijn nu 27 weken zwanger.

Begrijp me niet verkeerd… Dit is geen klaag-post, ik ben over de top en ongelooflijk gelukkig!

Mijn lichaam lijkt het allemaal maar net vol te houden (veel bloedingen, longontsteking, uitdroging, ziekenhuisopname, gewichtsverlies etc.) en toch heb ik niet 1 dag gehad dat ik niet blij was…

Ik stond net me buik in te smeren met olie en ik keek in de spiegel, ik werd overvallen door zo een intens geluksgevoel dat ik als een spycho begon te lachen en huilen tegelijk.

Vandaar mijn vraag… Kan ik TE blij zijn met me zwangerachap? (Is dit wel gezond?.. Ik betrap mezelf op obsessief gedrag naar de zwangerschap toe)

Jij hebt gewoon ‘last’ van de hormonen. Geniet maar lekker van de zwangerschap.

Het klinkt inderdaad overduidelijk als hormonen. Geniet maar gewoon verder van je zwangerschap en hopelijk verloopt de rest prima. Ik zal je wel verklappen dat na de bevalling de hormonen nog niet helemaal uit je lichaam zijn.