' s ochtends nat

Hallo dames,

Mijn peuter 1,5 is 's ochtends steeds nat. Hij is een buikslaper, en ik gebruik nu luiers van de kruidvat maat 5.
Het is echt sinds 2 maand. Iemand tips?! Ik moet elke morgen zijn bedje verschonen…

Snachts 1 maatje groter aan doen van de luier? Wil soms nog weleens helpen. Bij mijn zoontje wel. Is ook een buikslaper

Ik zou inderdaad snachts een maatje groter proberen. Mijn dochtertje heeft ook zon periode gehad. Toen heb ik een maat groter geprobeerd en ging het weer goed

Bedankt voor de tip, ik heb vanacht 5 + gebruikt en vanmorgen was hij droog! Hoop niet dat ik nu te vroeg heb gejuicht

Ik zit ook met dit probleem met mn meisje van bijna 1. Ook bijslapen en draagt maat 4 pampers. In de ochtend helemaal vol en dan buikje beetje nat soms. Niet elke nacht. Zal een pakje grotere luiers halen voor de nacht.

Ik draaide de luiers ook wel eens om. Maar dat werkt alleen als ze voor het grootste gedeelte op de buik slapen

Tot nu toe gaat het nu goed met de luiers maat 5+. Deze kunnen wat meer vocht absorberen dan de gewone maat 5.

Ik doe soms de voorkant van de luier iets hoger naar de buik

Hoi mama27,

Hier hetzelfde, elke ochtend nat. Wat een drama!:weary:.
Van alles geprobeerd, hoger op de buik, grotere maat, ander soort. Nu een luierbroekje geprobeerd… en al meer dan een week droog!
Dus nu overdag pampers premium protection en ‘s avonds baby dry broekje! Heel fijn dat het werkt tot nu toe🤪.

Wie weet ook een tip voor jou!:smiley:

Bedankt voor de tip!

Hoi mama27,

So heej, het is alsof ik mijn eigen verhaal lees. Ik heb hier hetzelfde probleem. Zoon 1,5, buikslaper en zo vaak(niet elke dag) natte broekje en soms zelfs truitje. Heel irritant. Ik heb kleiner maat en groter maat geprobeerd. Ik gebruik nu pamper baby dry luierbroekjes, wil soms nog wel eens helpen. Het is echt nog zoekende naar, wat ik vind, een goede luier. Plus ik heb ook het gevoel dat het elke keer veranderd, dan werkt een soort merk luier erg goed en dan opeens weer nie, moet ik weer zoeken en veranderen. Weet je wat ik ook doe, ik geef hem niet meer zoveel te drinken na 18.00uur alleen als hij er echt echt om vraagt. Ik weet niet of ik er goed aan doe maar voorlopig werkt het. Ik zal meelezen in deze topic voor eventuele tips. Succes

Ik heb dat ook altijd met mijn zoontje. Wat ik nu doe is hem elke avond voordat ik ga slapen zijn luier even verschoon en de volgende ochtend gewoon lekker droog. Is een kleine moeite en gelukkig slaapt ie er doorheen😊

Ik gebruik altijd de pampers dry nights en dat werkte perfect!

Mijn zoontje van 20 maanden is ook iedere morgen helemaal nat inclusief slaapzak. Hij gebruikt overdag premium protection maat 4. Eerst had ik voor de nacht baby dry 4. Maar nu gebruik ik al even baby dry maat 5 en nog is hij iedere ochtend helemaal nat.
De babydry nights is pas vanaf 3 jaar toch? Of zouden deze al eerder kunnen?
Vind het zo sneu voor hem zo. Is met name aan de linkerkant iedere morgen het natst.
Wie heeft dé oplossing :sweat_smile:

Sinds deze week bij mijn dochter van 10 maanden meegemaakt. Ik ga jullie tips zeker eens proberen.