Pubers-gamen en boos worden

Ik vraag me af of er hier op dit forum ouders zijn die ook te maken hebben met pubers (14 jaar) die tijdens het gamen (FIFA) ook zo boos en gefrustreerd raken van het spel. En waar ligt bij jullie de grens. Ik spreek duidelijk een tijd af dat ze mogen gamen maar hij wordt zo boos en gefrustreerd van (tijdens het spel). Ik vind het niet normaal dat hij zo schreeuwt en soms met spullen gaat gooien omdat de scheids bijv niet goed fluit (in een eerder stadium is bij mij de grens al bereikt en dan pak ik de spullen af, maar dan is het echt oorlog.) Worden andere jongens ook zo boos tijdens het gamen?

Ja, hoor die van mij wordt ook boos. Hij is 9 jaar. Hij is instaat om iemand te slaan en te schoppen. Hij wordt naar boven gestuurd en daarna krijgt hij een gesprek. Wij zelf hebben de afspraak dat na 1800 niet meer gegamed wordt en dinsdag en donderdag de hele dag niet meer. Dat scheelt enorm veel frustratie.c

Hier zoon van 9 jaar. Hij mag een uurtje op de PlayStation mits hij geleerd heeft en zijn huiswerk maakt.