Overtijd test negatief

Dag dames,

ik ben half dec gestopt met de pil heb daarna netjes optijd mijn ontrekkingsbloeding gehad en toen een cyclus van 40 dagen, op het moment ben ik al 12 dagen “overtijd” maar de test is negatief, ik weet dat je cyclus in het begin onregelmatig kan zijn maar het maakt me toch wat onzeker ik lees ook verhalen van dames die pas na 3 weken positief testen.
heeft iemand daar ervaring mee? en wanneer is het verstandig om de huisarts te raadplegen?

0 likes

Zelf had ik ook het idee de eisprong gevoeld te hebben toen der tijd, en de tijd er bij op geteld. De test was eerst ook negatief.
Later vertelde de gynaecoloog dat je ook nog een week rond kan lopen extra voor het eitje gaat in nestelen en dan moet je lichaam nog het zwangerschap hormoon aan maken. Voor dat het in een test duidelijk word.

Wij hadden de testen van. Test jezelf.nl een goedkoop merk maar werkte prima.
Maar dat is 7 jaar geleden.

Als je het niet vertrouwd kun je nog naar de huisarts. Of eerst bellen voor informatie.

Succes

0 likes

Bedankt voor je reactie, inmiddels 26 dgn “overtijd” dus nu toch de huisarts raadgepleegd omdat ik me gwn niet lekker voel en blijk een blaasontsteking te hebben, moet nu aankomende week weer een test doen mocht ik in de tussentijd niet mijn menstruatie krijgen. Deze uitslag moet ik door bellen en mocht deze nogmaals negatief zijn ( wat ik wel verwacht) gaan ze verdere stappen bespreken waarschijnlijk een bloedtest

0 likes