Op het potje! Bijna 3!

Heeft er iemand tips voor potje training? Mijn dochter van bijna 3 gaat na het slapen in de ochtend en voor op bed gaan wel op potje zitten, in de ochtend wel vaak een plasje maar voor de rest niet… ook poepen wil ze absoluut niet! Overdag vragen we het wel maar dan wil ze ook niet!
We plakken ook stickers bij een plasje… iemand nog Ideeën?

Ik denk dat ze er nog niet aan toe is… En zodra ze dat wel is zal ze er veel met interesse in hebben

Duurde bij mijn dochtertje ook even hoor, ik heb op een gegeven moment 't potje gewoon in de huiskamer gezet en niks meer gezegd. Ineens zat ze er vanzelf erop. Hoe minder druk je legt, hoe sneller en makkelijker t gaat. Komt goed!

Wij zijn toevallig net begonnen… hij plaste idd ook al op de wc en op het potje, maar niet altijd. Dus nu gewoon zijn luier uit gedaan. Nu 4 dagen en ik moet zeggen… het gaat echt top! 3x een ongelukje gehad, maar die natte broek vond hij niet fijn! Succes :slight_smile:

Poepen durft hij trouwens nog niet, daarom wacht ik al zo lang met zijn luier uit doen. Maar als hij moet poepen (wat hij bij ons alleen maar thuis doet) dan zegt hij ‘luier om, ik moet poepen’ :joy::wink: