Onzekere jongedame

pffff wat een gedoe. Hier ronde 2. Vandaag had ik een ander gevoel in mijn buik dan de vorige maand. Het borrelt wat heb zelf gevoel dat de buik wat opgezet is. Ook vaak steken in de buik. Best wel zere en gevoelige Boobs. 18 mei is mijn NOD.

Zijn er dames die wat er in herkennen.

Hi hi,

Ik heb het zelfde. Gister erg misselijk geweest en vandaag weer een zeurende ongesteldheid gevoel in me buik. Ook heel moe maar het gekke is mijn menstruatie afgelopen keer was 9 dagen te laat dus dan zou ik nu in mijn vruchtbare periode zitten. Maar volgens de normale cyclus dus weer niet. Een test doen in natuurlijk nooit verkeerd

Heb geen last van misselijkheid alleen drukkend gevoel midden buik boven schaambeen. En die gevoelige boobs dan.
Testen kan ik pas vanaf 15e met een vroege test.

Hallo

Spannend seg! Helaas even afwachten nog…
Bij mij de eerste keer ook zeer gevoelige borsten en een ander gevoel in de buik.
Na 10 dagen overtijd te zijn had ik pas voor het eerst een heel licht streepje op de test. Je moest het echt in het licht houden om te kunnen zien. Pas na 2 weken een streep die voor mij duidelijk positief was.
Veel succes!

Ik wacht het ook gewoon af. Ben ik zondag of volgende week maandag nog niet ongesteld test ik een keer. Komt daar negatief uit wacht ik nog poosje en ben ik nog niet ongesteld na een week test ik nog wel een x.