Ongerust en bezorgd

Vandaag controle gehad bij de verloskundige, bloeddruk, hartslag, omvang buik allemaal prima. Hartslag baby ook goed, alles precies op 24 weken en dat is vandaag.
Afgelopen week had ik last jeukende handpalmen en voetzolen, waarvan ik dacht dat het kwam door veel, vet en ongezond eten van de laatste feestdagen. Gisteren en vandaag was het al minder, normaal gegeten, veel fruit en normale kost/ritme.
Waarop ze gelijk zei dat bloedprikken op galzuurzouten nodig is, het kan zijn dat je galstuwing hebt en dan moeten we daar wel iets aan doen, wanneer dat te heftig wordt, zal de baby met 37 weken gehaald moeten worden. Ze stelde me verder wel enigszins gerust dat het niet vaak voorkomt maar dat ze het zeker willen weten. Helemaal logisch maar het maalt toch al weer een hele dag door mijn hoofd…
ze heeft een afspraak gemaakt bij de gyneacoloog volgende week voor een uitgebreide controle en waarschijnlijk zullen de bloeduitslagen er dan ook zijn.
Prima dat ze alles zo goed in de gaten houden, vind ik zeker, maar ben toch erg bezorgd.
Misschien herkent iemand dit of maak ik me echt zorgen om niks?

Gelukkig houden ze jou goed in de gaten. Sterkte