Namenstress, hormonen?

Help! Inmiddels ben ik 32 weken zwanger van ons 2e kindje, een meisje. We hebben een zoontje Dex.
In het begin van mijn zwangerschap hadden mijn partner en ik allebei een andere naam in gedachte. We konden niet echt tot elkaar komen dus hebben we het even gelaten.
Maar nu begint bij mij de stress… ik heb bij beide namen niet echt meer het ‘wauw’ gevoel… zijn dit de hormonen? Is dit herkenbaar? Andere namen krijg ik het ook niet echt warm van… moet het gevoel groeien als ze is geboren? Bij ons zoontje waren we er toen zo zeker van dat dit nu bij mij onzekerheid brengt of ik wel goed kies…
Het gaat om de namen ‘Fem’ en ‘Liv’
Hoop dat ik hierin niet de enige ben…

Als je geen “wauw” gevoel hebt moet je het niet doen (bij twijfel niet doen :grin:). Mijn oudste heet ook Dex die hadden wij al voordat ik zwanger was. Bij onze tweede is het niet de naam geworden van onze eerste (als het een meisje zou zijn). Wij hebben voor Sophie gekozen niet de origineelste naam maar wel de mooiste en komt niet voor in onze omgeving. Soms zie je door de bomen het bos niet meer met die namen, je moet er tegenaan lopen maar begrijp je stress omdat je al zover bent. Laat het even voor wat het is en ineens kan er een mooie naam voorbij komen. Hoe harder je zoekt hoe erger het wordt