Mijn baby heeft hele dag nog niks gedronken

Mijn kleine man van 5 maanden die heeft de hele dag nog niks gedronken . Ik heb zelf gewerkt vandaag en ik kom thuis en hij heeft nog geen flesje gedronken . Geef borstvoeding dus heb m zodra ik thuis kwam gelijk aangelegd , hij heeft 2 min gedronken en daarna was hij klaar . Nog geen 5 min later, alles er weer Uit gegooid. Nu licht hij lekker te slapen . Verder wel vrolijk en zo . Hoe lang zal ik dit aan kijken ? Iemand tips ?

Ik heb dit ook gehad bij mijn zoontje. Hij had toen uiteindelijk de 6de ziekte. Hij wou toen ook niets drinken en eten. Alle melk wat hij binnen kreeg gooide hij er ook meteen eruit. Mijn zoontje kreeg de dag erna uitslag op zijn lichaampje.
Ik heb toen echt met kleine beetjes geprobeerd voeding te geven. Het belangrijkste is dat hij niet uitdroogd en dus vocht binnen krijgt. Zolang als hij allert is ,is het prima. Maar volg je moeder gevoel. Bij twijfel kun je altijd de huisartsenpost bellen. Het kan natuurlijk ook gewoon een buikgriepje zijn. Ik zou het even goed in de gaten houden.Hopelijk gaat het snel beter met hem.
Heel veel sterkte!

Goed in de gaten houden of er plasluiers blijven en de alertheid van je kindje. Wel drinken blijven aanbieden. Toen mijn zoon 4 maanden was, had hij het ook. Hij had toen buikgriep (ik en mijn man hadden het ook gehad). Mij adviseerde de huisarts toen om ors te geven om uitdroging te voorkomen.
Als je twijfelt, gewoon de huisartsenpost bellen voor advies! Mijn ervaring is dat ze dat bij deze kleintjes nooit erg vinden

Ons kindje is nu 5 maanden en heeft er ook af en toe dagen bij dat hij bijna niet drinkt maar wehl goed fit is.
Cb gaf aan zolang hij plasluiers heeft niet ziej is een niet uitdroogt is er niks aan de hand… en is vanzelf weer gaan drinken… hij geeft zelf heel goed aan wat hij nodig heeft…
En zelf drink je ook ooit een dag wat minder.