Krampjes en moeite met poepen, help!

Iedereen heel erg bedankt voor alle tips!! We zijn inmiddels bij de osteopaat geweest en hebben de druppels van VSM gehaald. Hopelijk gaat het helpen.

Bij mijn dochtertje hielp Nan complete comfort melk en mama natura druppels gecombineerd met bewegen van de beentjes fiets beweging. En rond wandelen met haar buikje op men arm! Succes!

Heb je al eens een dr brown fles geprobeerd?

En met borstvoeding kan het liggen aan wat je eet, ik heb tot 6 maanden borstvoeding gegeven en gelukkig heeft mijn zoontje nooit ergens last van gehad, ook niet als ik iets pittigs had gegeten.

Om te starten, altijd vervelend als je baby Krampjes heeft. Zeker met 5 weken. Bedenk dat decdaemen van een baby pas met 3 maanden af zijn en je baby moet wennen. Een omneo voeding is altijd fijn voor deze kleintjes. Met 6 weken zijn ze over de top van de krampen heen.
Is je baby heel snel geboren of juist lang in geboortekanaal gezeten of keizersnede? loop dan zeker langs de osteopaat. De nervus vagus kan de oorzaak zijn van de krampen.
Bij keizersnede is het altijd fijn om probiotica te geven aangezien deze baby’s hiervan te weinig hebben.
Middeltjes zijn niet aangeraden en ook medicijnen. Legt de darmen plat in plaats van rijpen.
Voetreflex massage en babymassage cursus bij expert bij bijv. babycoach of babyconsulent.