Korte periode menstruatie

hallo,

Sinds vorige week gestopt met de pil om zwanger proberen te worden. Dus dit is mijn stopweek met ontrekkingsbloed. Normaal bij een stopweek had ik 5 dagen ontrekkingsbloed maar nu maar 1 hevig en 1 wat bruin slijm. Voordat het ontrekkingsbloed op gang kwam hebben we wel sex gehad terwijl ik geen pil meer slik.

Kan dit kwaad? Ik ken dit niet dat dit zo kort is.

Gr

Liesbeth

Hoi hoi,

Toen ik stopte met de pil was het bij de eerste ook meteen raak.

Op zich word wel geadviseerd om 1 menstruatie af te wachten zodat alle stoffen goed uit je lichaam zijn.

Bij de tweede hebben we een maand geoefend :joy:, omdat ik niet ingesteld werd. En testen niets aangaven.

We vonden de informatie dat het verstandig was om dan om de dag te vrijen, zo was het zaad sterker. En 30 min met de billen wat omhoog liggen, met kussen er onder is het prima uit te houden.

Succes

Bedankt voor de reactie. Ik hoop dat het goed komt. Ondanks dat ik overactieve bekkenbodem heb.

Dit is misschien niet voor jou van toepassing maar wel goed om te weten.

Ik heb ook over actieve bekkenbodem.
Dit heeft na de bevallingen geleid na 7 jaar dat mijn baarmoeder flink verzakt raakte, tot buiten m’n lichaam. Mede oorzaak was ook dat ik doorlopend ongesteld bleef op een gegeven moment.
Dat schijnt extra aan de bekkenbodem banden te trekken.

Bij veel vrouwen is er na de bevalling een verzakking, meestal kan dit geen kwaad.

We wachten af. Ben wel bang dat ik meer pijn ga hebben. Weet ook niet of je voor zoiets een keizersnede kan krijgen. Ik wacht het allemaal gewoon af.

Dit bespreekbaar maken bij je gynaecoloog.

Zelf twee keer vaginaal bevallen met goede begeleiding.
Tuurlijk voel je wel pijn.

Maar ik had de pech dat ik bij de eerste uitval kreeg aan m’n benen. En bij de tweede uitval handen. Die gelukkig na de bevalling het weer deden.

Beide waren ze spidy, 27 min en 9 min. Dus de pijn was te over zien. Ik had meer pijn tijdens de zwangerschap :blush:

Succes

Alvast bedankt voor de reacties.