Koemelkallergie of toch niet?

Hallo, mijn zoontje is 9 maanden nu. Mijn zoontje is al sinds zijn geboorte bekend met obstipatie, ook spuugt mijn zoontje zoveel dat wij theedoeken gebruiken i.p.v. monddoekjes. ook spuugt hij 4 u na het eten van zijn groente of fruit, het nog uit en kan ik nog zien wat hij gegeten heeft. Sinds kort is mijn zoontje aan het krabben bij zijn buik en ter hoogte van zijn luier zodra deze uit gaat.
Ik loop al bij de kinderarts maar die zegt dat hij goed groeit, zijn huidje vet moet houden (maar zijn huidje is helemaal niet droog) en dat wij het spugen waarschijnlijk irritanter vinden dan hij zelf(wat ik ook wel zie, want hij heeft er echt geen last van) obstipatie vind ze wel een dingetje dus heeft mijn zoontje medicijnen gekregen en nu is zijn ontlasting vrij dun maar hij heeft er nu geen moeite meer mee
Omdat wij in de familie het gen allergie meedragen (mijn zus is lactose intolerant en ik heb zelf een allergie voor rauwe groente) denkt niet alleen mijn diƫtiste maar ook het kinderdagverblijf aan een koemelkallergie. De kinderarts heeft het hier niet over gehad?

Iemand zo iets vergelijkings meegemaakt of evt tips?