Kinderboeken tips

Wij houden thuis erg veel van lezen. Elke avond lezen wij onze zoon (4, bijna 5) en onze dochter (2) voor, maar ook overdag pakken ze er boekjes bij. Mijn oudste krijgt er ook steeds meer van mee en gaat zich nu echt inleven in verhalen.

Er zijn zoveel leuke boeken, dus hebben jullie tips? Wat is het allerleukste boek dat jullie hebben gelezen?

Beers dikke billen van Steve Smallman, leuk en grappig verhaal!

1 like

Ook leuk is de vakantie bieb.

Hier kun je in de zomervakantie periode gratis ebooks lezen.

Favoriet is bij ons, Robin in speelgoed land.
De is een reuzenboek, met leuke plaatjes, kunt er veel op zien en steeds nieuwe dingen. Het gaat over konijn Robin die in de winter geen vrienden heeft en kabouter van speelgoed aanschrijven of hij daar een keer op bezoek mag. En beleefd vele avonturen.

1 like

Kikker, of de mol met een drol op zijn kop. Jip en Janneke

1 like

De Gruffalo is hier favoriet!

1 like

Raad een hoeveel ik van je hou , rupsje nooitgenoeg is ook heel mooi en fiep Westendorp heeft ook super mooie boeken!

1 like

Het leukste dierendoeboek, gruffalo en yokka wil een tattoo (die laatste had ik uit dit lijstje https://www.famme.nl/voorleesboeken-peuter/ heel leuk boekje!!!)

1 like

Dat boek Yokka wil een tattoo klinkt echt super leuk! Een keer wat anders… die ga ik sowieso aanschaffen voor mijn kleine.

Om zelf helemaal in weg te dromen kiest onze zoon (4) graag de boeken van Richard Scarry. Super veel te ontdekken!

Voorlezen doen we hier van alles, geen voorkeuren bij zoonlief, hij kiest altijd wat anders.

1 like