Kind 1 jaar en word telkens huilend wakker nog steeds

Hallo,

Ik heb een dochtertje van bijna 1 jaar. Nou gaf ik tot 2 dagen geleden borstvoeding omdat zei savonds en snachts altijd huilend wakker werd zo een 5/6 keer ik dacht altijd nou dat komt door de borstvoeding, nu ben ik al 2 dagen gestopt met borstvoeding geven, omdat ik zwanger ben voor een 2e en er bijna geen melk meer uit komt. Alleen nu word ze alsnog snachts zovaak wakker en elke keer huilend ( ze slaapt bij mij in bed) dit omdat het meer rust gaf voor mij tijdens het voeden snachts.

Iemand enig idee waarom zei zovaak wakker zou kunnen worden huilend?? Ik heb er echt geen raad mee

Geef je nu opvolgmelk? Misschien een papje geven voor het slapen gaan misschien is het honger? Dan wij wel igg voor slapen gaan en ze slaapt door gelukkig. Sterkte :facepunch:t4:

Wat is het gewicht van je kleintje?? Ik zou ook zeggen, lekkere fles pap (rijstebloem) geven voor slapen gaan.

Kinderen worden vaak wakker s nachts, hoeft geen reden te hebben. Ik weet er alles van! Wat ik om mij heen veel hoor/zie/lees, is dat ouders ook direct naar hun kindje gaan.

Ik kreeg het advies van laat maar even huilen… Maar dat durven volgens mij maar weinig ouders. Heeft bij mijn zoontje goed geholpen. Maar natuurlijk is ieder kind anders.

Haaj Mommyy,
Heb je al geprobeerd om haar in dr eigen bedje te leggen? Bij jullie op de kamer om te beginnen…
Het zou kunnen dat ze wakker word omdat ze jou (melk) ruikt… en daardoor een prikkel krijgt die zegt ik wil eten… mijn dochtertje sliep veel beter door toen ik haar in dr eigen bedje iets verder van mijn bed vandaan heb gezet :wink: allicht het proberen waard! Succes iig! Xx

Er hoeft ook niet perse wat te zijn. Zowel mijn dochter als zoon sliepen pas door vanaf 1.5 jaar.