Jetlag na vakantie

Hallo iedereen,
Wij hebben net een heerlijke vakantie achter de rug. Alleen wel met een 6uurs tijdverschil. Onze dochter van 20 maand heeft er behoorlijk last van… S avonds tussen 23h en 24h wordt ze wakker en is ze echt ook wakker… Vannacht zelfs tot 4h bezig geweest om haar terug in slaap te krijgen. Heb al van alles geprobeerd, een flesje geven, haar in slaap laten huilen, even er uit spelen en weer terug, op de kamer houden in bedje houden en dan al zingend en pratend weer laten slapen… Niks helpt, uiteindelijk gaat ze wel slapen. Maar dan is het meer van het al weer zolang wakker zijn, dat ze dus weer gewoon moe is…
Heeft iemand hier ervaring in, en of tips voor mij? Moet ik dus gewoon even sterk zijn en haar laten huilen? Of er toch uithalen… We hebben het ritme weer gewoon opgepakt zoals het thuis is van voor de vakantie…

Gewoon consequent blijven! Dit hebben wij ook meegemaakt en de aanhouder wint :slight_smile: even laten huilen is ook niets mis mee.

Dank je voor je reactie, echter is hier de jetlag overgegaan in een sprong … Ze wil niet meer in slaap, en als ze eindelijk slaapt wordt ze rond middernacht wakker in luid gekrijs en gehuil. Dit wil wel eens aanhouden tot 4 h… Doodvermoeiend. Weet soms niet wat er mee aan moet.

Ze is nu 21 maanden… Ik hoop dat dit niet al te lang door gaat op deze manier. En dat de sprong snel over is…