Ik krijg het niet over men hart

Ik ben een mama van een zoon van 11 jaar en 1tje van 7 maandjes. Nu terug zwanger 18 weekjes.
Mijn vriendin heeft een zoon van 2 jaar en 1 van 4 maand . Vandaag is ze jarig en ze geeft een feestje.
Ik had belooft om tekomen maar hoe dichter de avond komt hoe meer ik met schuldig voel naar men kindjes toe en hoe meer ik denk niet te gaan.
Nu is ze niet goedgezind op mij.
Zei gaat zelf niet werken en toch gaan de kinderen naar de opvang. Ik werk wel en als ik dan is het weekend thuis ben wil ik men kindjes niet bij de baby site achter laten. Ook wil ik het momenten om ze in bed te stoppen niet missen.

─░k vind dat je er prima over na denkt. Het zijn maar 2dagen om te kunnen genieten met je kinderen misschien zal je het er gwn duidelijk zeggen waarom je er geen zin in hebt. Als ze dan alsnog gaat jammeren rn je niet wilt dat jullie vriendschap er door kapot gaat, kan jr alsnog je cadeautje nemen en voor een halfuurtje langs gaan ( tenminste als ze in de buurt woont). Neem je kleine mee maar wel wachten tot ie moe is voor je t huis uitgaat dan zien ze de reden wrm je niet langer wil blijven :smile::smile: