HELP! Kind vaker kwijt

Beste moeders,

Ik ben moeder van 2 kinderen (4 en 7 jaar), ze zijn heel actief en houden van spelen. Doordat ik en mijn man vaker met mooi weer de stad gaan raken we onze kinderen kwijt in de drukte dat op dat moment plaatsvind. Vaker is het voorgekomen met buitenspelen dat ze zich niet houden aan de afspraken. Weet iemand handige oplossingen zodat ik mijn kind vaker of beter in de gaten kan houden binnen zulke situaties?

Alle soorten ideeën en/of oplossingen worden erg gewaardeerd!

Gr,
Een moeder op zoek naar hulp

Heb je al eens gedacht aan zo’n SOS-horloge? Daar zit een GSP-tracker op, zodat je de locatie kinderen van zien vanaf jouw telefoon. Er zijn verschillende varianten, zoals dus de horloge, maar er zijn ook sleutelhangers enzo beschikbaar.

Bij zo’n SOS-horloge zit trouwens ook de functie om te bellen met een aantal noodnummers, zoals papa en/of mama, als er iets is. Bijvoorbeeld als ze verdwaald raken. Die nummers kan je instellen.

Ik heb laatst een product aangeschaft vanwege hetzelfde probleem. Het is nog een vrij kleine organisatie maar het product werkt uitstekend en is gebruiksvriendelijk.

Met dit apparaat kun je je kind live volgen met een routebeschrijving erbij en je kan communiceren met je kind via de app op je telefoon met nog veel andere functies. Ik hoop dat je hier iets aan hebt en veel succes verder!