HELP ik kom niet uit de naam

Hoiii allemaal,

Help ik ben momenteel zo aan het twijfelen aan een naam…
Ik ben benieuwd naar jullie reactie.
Wat vinden jullie van de naam Nine ?

Groetjes,

Saar

Namen kiezen is inderdaad erg moeilijk. Nine vind ik best leuk! Zelf zou ik er denk ik Nina van maken, maar smaken verschillen gelukkig!
Heb je er nog meer die je leuk vind?
Succes met kiezen!

Lastig he een naam kiezen… Ik vind persoonlijk Nine niet zo leuk, maar dat is heel persoonlijk. Het is iig een naam
Wat je niet vaak hoort. Nena of Nina zou ook kunnen. Succes met een naam kiezen!

Het is dat ik een zoontje kreeg en de naam niet heb gebruikt. Maar Nine is een van de mooiste namen die ik ooit heb gehoord. Mijn nichtje werd net geboren in de tijd dat ik met die naam zat en ze heet Fiene, dus Nine is voor mij onbruikbaar haha. Wat helpt is soms even de naam en afkortingen door de kamer roepen. “Nine kom je eten?” “Nien ga je mee boodschappen doen?” Als je het hardop zegt, voel je of de naam bij je past. Succes.

Jaa precies!!!
Ik vind hem ook echt zo lief en ook we stoer:
Vind de naam ook leuk zelfs als ze ouder mag worden is het nog wel een volwassen naam.
Stom dat je toch zo veel van andere aantrekt wat je leest op internet … dat menden bijvoorbeeld gelijk aan 9 denken in het Engels.
Maarja achhh !!
Bedankt voor je reactie

Ik denk dat je stiekem de keuze al hebt gemaakt. Op een of andere manier zie ik niet direct 9 in de naam. Je spreekt het direct uit als Niene. De mensen die hier reageren (incl. mijzelf) zijn niet bij jouw bevalling en zijn hier ook niet om te oordelen over hoe jij je kindje moet noemen. Tips zijn fijn, maar als je zeker weet dat dit de naam is. Laat dan een onbekende internet gebruiker je niet weerhouden.