Help! iedere nacht doorlekken

Mijn dochter van 19 maanden wordt bijna iedere ochtend zeiknat wakker, ik heb al veel soorten luiers geprobeerd en het leek met de pampers babydry beter te gaan, maar ook die werken niet meer!
Heeft iemand de tip?? Luiers van de kruidvat,lidl,albertheijn,pampers, zwitsal en etos hebben we al geprobeerd…

Achterkant voor doen? Ik werk in de ouderenzorg en daar doen wij bij ouderen die veel in de avond/nacht plassen ook de luier anders om. Dit kan er voorzorgen dat ze niet meer nat zijn in de ochtend.

Ik gebruik voor mijn zoontje wasbare luiers. Hij is 2, dus inmiddels gebruik ik voor hem voor de nacht een wasbare peuter luier.
Hier blijft hij heerlijk droog in.
Succes!

Hoi hoi,

Ik had dat probleem ook! En heb er ook een topic over geopend… ik gebruik nu de luiers van de kruidvat maat 5+ en sindsdien is mijn zoontje ‘s morgens droog. Heb ook antwoorden gekregen van; de luier andersom aandoen ( dat werkt alleen als ze een buikslaper is) , voordat je zelf naar bed gaat de luier nog een keer verschonen, pampers dry night, een grotere maat luier, zelfs als eens een keer gehoord “ doe 2 luiers over elkaar”. Niet zoveel drinken meer geven ‘ savonds. Het is heel vervelend elke morgen het bedje moeten verschonen… ik hoop dat je er wat aan hebt? Succes

En wanneer je een dubbele luier aandoet, dan is het verstandig om gaatjes te prikken in de eerste luier zodat de 2e luier ook vocht kan opnemen.