Heeft er iemand speelgoed tips voor een jongen die bijna 2 wordt?

Voor mijn zoontje ben ik op zoek naar leuk, uitdagend en uitnodigend speelgoed.
Hij speelt namelijk het liefst met auto’s (van de Duplo, van hout, van de treinbaan, speelgoedautos maakt niet uit)
Ik wil hem graag andere dingen aanbieden
Dus ik ben op zoek naar leuke speelgoed tips die hem uitnodigen om mee te spelen. Uitdagend zijn en waar hij ook zelfstandig mee kan spelen.
Iemand leuke tips?

Hier ook zoontje van bijna 2. Ideeen: Little people & kassa van fisher price. Ons zoontje is trouwens gek op zijn (Ikea) keukentje met allerlei toebehoren zoals groente en fruit, pannen en een winkelwagentje. Super leuk!

Speelgoed van toet toet auto’s, daar hebben ze echt veel in en alle auto’s maken geluid en hebben een naam. Mijn zoontje vind het geweldig , misschien is dat een idee?

Hoi bedankt voor je reactie
Maar ik zoek juist andere dingen dan auto’s
Juist omdat hij die al zo interessant vins

SMARTMAX is de max. :smiley: Mijn zoontje is daar gek van ! Kan je uitbreiden ook per leeftijd!

Hoi, begrijp je goed dat je wat anders aan wilt aanbieden. Dat wilden wij ook echter keerde mijn zoon dat andere allemaal de rug toe. Het bleven auto’s auto’s en nog eens auto’s. Dus hier een grote garage gekocht, Duplo uitgebreid met veel blokken, later werden het hotwheels met verschillende banen. Nu is hij inmiddels 9 en is het Lego (ja daar bouwt hij voertuigen van🙂) en hotwheels…soms vind hij knutselen leuk en de houten knikkerbaan. Voor de rest speelt hij buiten met bestuurbare auto’s en voetbalt lekker met zijn vrienden…

Mijn zoontje van bijna 2 vindt 't ook erg leuk om met het keukentje en kookspulletjes te spelen. Hij wil zelfs een schortje om. Hij vindt 't zo leuk dat ie nou ook mij graag wil helpen met koken!

Hoi

Mijn dochter van twee jaar en 2 maanden is gek op ‘leer-spelletjes’. Ik heb 2 varianten van Electro en daar is ze gek op! Uiteraard ook heel leuk voor jongens. Verder is een introductie van verkleedkleren ook leuk. Prikkelt de fantasie. Een ridderpak, een cape en masker als superheld of iets wat hij herkent.
Overigens is het krijtbord met gekleurde krijtjes aan de kamerdeur ook een succes hier!
Er is zoveel leuks en dat hoeft echt niet duur te zijn.

Leuk idee! Dank je! Ik heb weer wat inspiratie opgedaan. Ga het eens uitproberen.

Een kinderwerk bankje met gereedschap ?

Misschien gewoon de ouderwetse bouwblokken van hout, blank of met kleur?
Kan hij zijn fantasie te werk laten gaan en zal hij vast ook een garage of huis voor zijn auto’s bouwen van de blokken :wink:

Bedankt voor alle leuke tips!

Outlook voor iOS downloaden