Heb ik een miskraam?

Hallo hallo, ik ben een meisje van 19 jaar en ik had een verwarrend probleempje deze ochtend.
Ik moest normaal gezien dinsdag mijn maanstonden al krijgen maar deze kwamen gisteren laat pas door. 's Morgens ging ik naar het toilet en kwam er dit mee (zie foto).
Ik maak me een beetje zorgen of dit een miskraam is of niet…
Ik gebruik de pil en ik neem hem goed, voor de rest gebruiken mijn vriend en ik niets. Ik drink ook graag eens een glaasje wijn en ben een grote Efteling fan, waar ik gisteren een dag voor mijn maanstonden nog geweest ben :confused:… (wilde attracties etc…)
Ik vind het een beetje gek om hiermee naar de dokter te gaan. Ik heb totaal geen band met haar en kom er zelden… Daarom probeer ik het op deze manier.

Heeft iemand dit al eens gezien of kan iemand me helpen?

Bedankt!

0 likes

Hoi Amber.

Als je ongesteld word heb je dan ook wel eens klonten? Dat zou het goed kunnen zijn.
Hoe lang heb je gevloeid?

Ik kan er niet echt een oordeel over vellen, je zult misschien zelf ook al gegoogled hebben.

https://www.oudersvannu.nl/forums/onderwerp/miskraam-of-niet-let-op-foto-2/.
Hier geven ze aan dat op de dag van het verlies, nog wel een zwangerschapstest mogelijk is, dat het hormoon nog in je lichaam zit. Wel kan dit snel uit je lichaam gaan maar kan ook weken duren.

https://www.brabbels.com/zwangerworden-forum/kinderwens/16986-vroege-miskraam,-let-op!-foto-toegevoegd

Op de site staan verschillende foto’s, maar hoe klein ook er waren kleine vruchtzakjes te zien, heb je dat misschien ook gezien? Hier beschreven ze dat het 4 weken zou zijn.

Als je echt zekerheid wil zou ik toch langs de huisarts gaan.
Zeker als je wel zwanger was en het vruchtje niet goed los is gekomen kun je er grote problemen mee krijgen.

Veel sterkte en wijsheid gewenst

0 likes

Klonten heb ik ooit wel, maar dat zijn dan meer slijmpropjes, niet zoiets als dit…
Ik heb sinds donderdag avond mijn maanstond en deze zijn nog steeds bezig. Minder heftig als anders.

Misschien inderdaad toch even naar de dokter gaan, wie weet is het er inderdaad nog niet volledig uit, als dit een miskraam was.

Hartelijk bedankt!

0 likes

Graag gedaan, ik zou het met zo’n vraag ook fijn vinden om snel antwoord te krijgen.

Het beste.

1 like

Mag ik vragen of je hier nog mee naar de huisarts geweest?
Een vriendin van mij heeft iets vergelijksbaars gehad en is hier niet mee naar de huisarts geweest maar maakt zich hier nog steeds zorgen om.

0 likes

Hallo hallo

Ik ben hier inderdaad mee naar de dokter geweest en bij mij was het geen miskraam.

Als zij het echt graag wilt weten, zou ik toch even langsgaan… Je weet maar nooit!

Groetjes

Amber

0 likes