Gevoelige tepels

misschien een rare vraag.

Ik ben 17 maart gestopt met de pil en 23 maart heb ik mijn ontrekkingsbloed gehad. Dat tot 27 maart. (Vanaf 25 maart alleen nog bij afvegen verder niet). We hebben na die tijd tot nu gemiddeld om de twee dagen gevreeen. Nu heb ik vanaf afgelopen zaterdag (6 april) hele gevoelige tepels. Als mijn beha er tegen komt of andere kleding is het gevoelig. Wat zou dat kunnen zijn? Hoop dat iemand dit herkend.

0 likes

Zou het kunnen zijn dat je al zwanger bent?

Dat kan ik me nog heel goed herinneren dat dat bij mij ook de eerste dagen het eerste was wat ik voelde veranderen.

Maar het kan ook zijn dat je lichaam gevoeliger word omdat het nu geen onderdrukking heeft van de pil

0 likes

Kan je zo snel wel zwanger zijn? Als ik een cyclus van 28 dagen heb moet ik 20 april weer ongesteld worden. Dan kan ik dan pas testen.

0 likes

Was je trouwens toen je dat voelde ook zwanger?

0 likes

Ja inderdaad, toen ik het voelde was ik ook zwanger, maar kon het toen nog niet testen.
Ik had het wel voor me zelf opgeschreven, en toen de echo in het ziekenhuis was en hoorde hoe groot het was, klopte het met wat ik voelde.

Door hoge bloeddruk werd ik meteen in ziekenhuis onder controle gezegd, en had de eerste echo met 3 weken :blush:

Een geluk bij een ongeluk, leuk om het zo te zien veranderen van pinda naar een mensje.

0 likes

En de vraag of je zo snel zwanger kan ik.
Ja, ook dat kan.

Als je stopt met de pil weet je nooit wanneer je eisprong voor het eerst is, het kan zijn dat je steeds een cyclus hebt van 28 dagen maar nu je lichaam het weer zelf moet doen, net een paar dagen verschilt.

Laat je wat weten als je meer weet :blush:

0 likes

Bedankt voor je reacties. Ik zal dus nog moeten wachten met testen. Heb wel de dagen bij gehouden wanneer we gevreeën hebben.

Welke symptomen had je toen nog meer??
Ik heb steeds borrelende buik en kan moeilijk naar het toilet.

Sorry voor de vele vragen.

0 likes

Hoi Liesbeth,
Ik vind het niet erg om vragen te beantwoorden.

Ik merkte wel dat m’n lichaam aan veranderen was, m’n darmen werden trager en kon moeilijk naar de wc. Hier tijdig phsyliumvezels voor gevraagd want kon niet goed tegen macrogol.
Toen begon m’n buik wat op te zetten, dit kon nog niet van de baby zijn want die was nog zo klein. Ook dat Ik je darmen in het begin.

Al snel was ik s ochtends niet lekker, gelukkig niet ziek geweest. Het liep mij wel om op bed wat te eten en dan pas uit bed te gaan.

Voor de rest is het me mee gevallen.
Groetjes

0 likes

We wachten dan af wat er allemaal nog komen gaat. Heb wel wat meer pijn bij de bekken. Maar hoop dat dat nog weg gaat.

0 likes

Wachten duurt altijd lang.:grin:
En hoop dat het mee gaat vallen met je bekken.
Hormonen kunnen rare dingen doen, maar tis voor het goeie doel.

0 likes

Daarom. Ik laat nog wel weten als ik test heb gedaan. :slight_smile:

0 likes

Nog geen test gedaan. Sinds twee dagen geen gevoelige tepels meer en de buikpijn is nu meer krampen geworden. Heb wel veel afscheiding.

0 likes

Testen besteld via internet. (Heb namelijk niet altijd het vervoer om naar de winkel te gaan). Sinds vandaag krampen en steken in de buik/net onder de buik. Zou niet weten wat dat betekend. We wachten wel af.

0 likes

Vervelend die krampen. En spannend. Inderdaad afwachten.

0 likes

Ppfffff wat duurt wachten dan lang. Inmiddels zijn de krampen minder en heb ik bij het afvegen wel bloed aan het papier. Wil nog tot woensdag wachten en anders doe ik een vroege test.

0 likes

Knap dat je daar het geduld voor op kan brengen :blush:,
Nog ff volhouden.

0 likes

Kon niet wachten. Buik deed steeds zeurderig pijn. Vanmorgen een midstream test gedaan. Die gaf negatief aan. Helaas. Nu wachten wanneer ik ongesteld word en anders later nog maar eens testen.

0 likes

Je lichaam is in ieder geval hard aan het werk om alles op de rit te krijgen.

Veel geluk gewenst.

0 likes