Geslacht voorkeur?

. Voor alle ouders die twijfelen over of ze van hun kind kunnen houden als het een jongetje of meisje is , maar je had een andere voorkeur. No worries! Het is geen taboe. Praat er over! Maar weet dat als je kindje op je niets ligt , er met heel je hard van houd :heart:

0 likes

Ik ben heel blij met mijn twee zonen, ik ben een echte jongens moeder maar was er een meisje gekomen. Kwam het ook groot en zou ik er ook trots op kunnen worden !

Wat ga je doen als bij een echo blijkt dat het toch een jongen word?
Of als het later hoort dat hij eigenlijk niet gewenst is?

0 likes

Snap wel dat je een voorkeur hebt. Maar mijn lijkt dat het niet uit hoeft te maken wat wordt. Zolamg het maar gezond is

0 likes

Ik heb zelf ook een jongetje. Echt geweldig hoor!!! Gezondheid is echt het belangrijkste.
Veel mensen hebben (stiekem) een voorkeur, sommige zijn zelfs zwaar teleurgesteld over het geslacht… Persoonlijk snap ik dit niet.

0 likes

Bij mijn eerste had ik een lichte voorkeur voor een jongetje en toen bleek het een meisje te zijn, maar vanaf het moment dat ik het hoorde besefte ik direct dat het inderdaad helemaal niks uit maakt.
Nu ben ik zwanger van een jongetje, maar had mijn dochter ook graag een zusje gegund (omdat ik zelf heel erg close ben met mijn zusje, maar dat kan natuurlijk ook gewoon met een broertje :blush:)
Moest nu wel wennen aan het idee van een zoon, maar inmiddels kijk ik er heel erg na aar uit om “1 van elk” te hebben.

0 likes

Gelukkig maar. İk wens je veel geluk met je kleine gezinnetje en hoop dat je bevalling makkelijk wordt​:tulip::raising_hand_woman:

0 likes