Een verhitte discussie

Goedemiddag!
Ik had laatst een discussie met een moeder op school over cola drinken. Nu vraag ik mij dus eigenlijk af hoeveel glazen cola een 5 jarige na 21:00 mag?
Alvast bedankt!
Daisy

Hoi,

Onze zoon is bijna 5 jaar en krijgt eigenlijk nooit frisdrank met prik.

Hij krijgt bij ons in het weekend soms 1.5 glas.

Op één of andere manier vind ik hem nog te jong voor dit soort drankjes. Uiteraard moet elke mama doen waar ze zich prettig bij voelt. Je geeft aan dat je een verhitte discussie hebt. Vindt de ander het niet oké?

:joy: mama daisy. Ik vind hem goed!

Is dit serieus?? Een kind van 5 cola?? En dan na 21.00 uur??
Moet een grap zijn toch??
Kleuters geef je geen cola, die rommel kan hun maag nog helemaal niet verdragen!
En dit tijdstip??? Bedtijd voor een 5-jarige is naar mijn mening 19.00 uur.

Ik sluit me helemaal bij @Mistje aan…

Nee dit is geen grapje ons kind voelt zich er altijd beter door en wil dit graag. Maar jij bent het er ook niet mee eens dus?

Uhh… cola is voor een volwassen persoon heel slecht, laat staan een kind van 5? Sorry… ieder zijn eigen ding maar dat wil je je kind toch niet geven? Het is niet om te oordelen maar hoelaat slaapt je kind dan? Na 21.00 is toch wel heel laat voor een kind van 5.

Tja… ik ben een behoorlijk strenge moeder, maar een kind van 5 cola??? Omdat ze dit wil??? Sorry hoor, maar ik vind dit volstrekt bezopen!

En dan ook nog een bedtijd van 21.00 uur?? Ik vraag me serieus af waar je mee bezig bent…

Afijn, ik zal proberen niet te oordelen… Misschien eens opvoed tips bij andere moeders vragen? Ik denk dat je veel bezorgde blikken gaat krijgen.

Ik kan dit niet eens serieus nemen, want een ECHTE moeder zal dit nooit doen.
Dit heeft niks meer te maken met streng of niet streng, je stopt je kind vol met pure gif.
En dan ook nog de vraag na 21:00 uur?

5 jaar en cola? Nee! 5 jaar en om 21.00 nog op? Ook nee!
Als ik mijn dochter van 4 alles moet geven wat ze wil dan wordt 't erg gek. Ik bepaal dat toch zeker! Wil je ranja of water? En als ze dat niet wil heeft ze ook geen dorst…

Hoax! Dit is echt niet serieus. Iemand stelt een vraag waarvan hij/zij weet dat er veel kritiek op komt een zit nu gniffelen achter de computer.