Doorslapen s'nachts

Mijn dochter nu 12 weken sliep eigenlijk vanaf een week of 4/5 al door. Ze kreeg dan de fles rond half 9 en werd pas weer wakker rond 6 uur de volgende ochtend (op zijn vroegst). Nu is dat helaas niet meer… rond 4 uur soms 5 uur is ze ineens wakker voor de fles. Ik heb al geprobeerd te schuiven dat ze nog om half 11 een fles krijgt maar ook dan is ze er rond 5 uur. Heeft iemand een idee hoe dit nu ineens zo komt en misschien een idee hoe ik het weer kan terug brengen naar 6 uur?

Misschien heeft ze weer tijdelijk een latere fles of zelfs snachts een fles nodig! 12 weken is nog best jong dat ze continu doorslapen. Gewoon aan toe geven en wat extra voeding geven. Mijn zoo toe heeft Tot en met de 10 maanden snachts wat gehad

Mijn dochter 10 weken kreeg eerst de fles rond 9uur en Werdt dan wakker om 10uur. Nu ineens wordt ze nachts wakker. Ze is nooit om de fles gekomen snachts van dag 1 al doorgelopen.

Ik gaf mijn zoontje altijd rond mijn eigen bedtijd nog een fles (22:30) , hij sliep dan de hele nacht door. Ik zou proberen te schuiven met de tijd of een extra fles geven, jou kindje geeft duidelijk aan dat ze eerder hongerig is. Ik gaf ook met 3,5 maand al wat rijstenbloempap in de laatste voeding Zodat hij lekker gevuld was voor
De nacht.