Dochtertje zakt telkens naar beneden in bedje

Hey mama’s , mijn dochtertje is intussen 3 maandjes oud en slaapt snachts al flink door :slight_smile:
Nu had ik even jullie tips nodig voor ons dochtertje… als ik haar in haar bedje leg s avonds dan ligt ze bijna helemaal tegen het bovenste gedeelte en wanneer ik wakker word en naar haar ga ligt ze helemaal met haar voetjes op het einde van het bedje…
Ze ligt wel op een hellend kussen & tussen 2 driehoekjes … iemand tips hoe ik kan voorkomen dat ze steeds onderuitzakt? Ik heb al geprobeerd om een dekentje opgerold aan haar voetjes te leggen maar dit heeft geen zin.
Ik hoor het graag & alvast bedankt voor het lezen en de antwoorden xxx

Hoi, is het een optie om het bedje laag op te maken? Hierdoor ligt ze vrij laag en kan ze niet meer naar beneden kruipen.

Hey
Wat bedoel je met bedje laag maken ?
Groetjes

Mij is altijd geleerd dat je een baby onderin bed legt. Dus met de voetjes nauwelijks boven de onderkant en dan het dekentje niet verder dan tot de kin van het kindje (de rest onder het matras) zodat bij / zij niet onder de deken komt met het hoofdje. Ook toen mijn kinderen in een slaapzakje sliepen legde ik ze altijd onderin. Kleine kinderen gaan bijna allemaal in hun slaap naar beneden.

Hoi, ik bedoel precies het zelfde als ELO

Hey bedankt ! Ze slaapt voorlopig nog in een co sleeper dus is al niet zo grooten een klein deken dus geen gevaar… vind het altijd precies zo triestig dat ze zo helemaal met haar voetjes ten einde ligt maar is dus blijkbaar bij iedereen zo dan :slight_smile:
Bedankt voor de antwoorden