Dochter inenting baarmoederhalskanker

Heb je jouw ervaring dan ook laten onderzoeken door Lareb? Wel belangrijk om te melden in ieder geval. Ik heb helaas recent weer een niet-gevaccineerd baby’tje met kinkhoest gezien, dat wil je ook niet meemaken!

Dat begrijp ik wel dat het niet leuk is om te zien. Nooit leuk om n kleintje zo te zien. Maar weet je, dat gaat ook over. Maar een verwijderde eierstok is niet meer terug te halen.

Doktoren gebruiken vaak het ding van angst waardoor je het toch doet ook al zegt je gevoel doe het liever niet. Luister naar dat gevoel, en laat de dokter maar eens een goeie opleiding volgen. De dokter weet dat baarmoederhalskanker voorkomt bij oudere vrouwen niet bij pubermeisjes, vaak werkt zo een inenting 1 jaar…maar zoek ook eens uit wat er inzit…ik bedoel als er op staat dat er een toxide instaat maakt het woord toxide het minder giftig dan dat het is.

Ik ben langs de andere kant nooit ingeënt geweest tegen baarmoederhalskanker en ik kreeg op mijn 11de mijn menstruatie en heb daar nog steeds heel veel last van… Dit heeft dus waarschijnlijk niets met die vaccinatie te maken. Het klinkt dan eerder alsof je misschien last hebt van endometriose als het bij jou zo veel pijn doet als weeën, want zo pijnlijk is het bij mij nu ook weer niet. Weeën vond ik toch dat tikkeltje erger :sweat_smile:
Ik zou mijn dochter dus zeker laten vaccineren…

Als je je baarmoeder moet laten weghalen omdat je baarmoederhalskanker krijgt ga je ook onvruchtbaar worden natuurlijk :woman_shrugging:

Kinderen kunnen sterven aan kinkhoest… Dus dat gaat heus niet altijd " ook weer over" …

Dit is inderdaad geen bijwerking van de vaccinatie geweest. De HPV vaccinatie werkt niet op je hormoonhuishouding in.

De vaccinatie tegen HPV werkt wel degelijk en baarmoederhalskanker is niet genetisch! HPV is ontzettend besmettelijk en je voorkomt met de vaccinatie ertegen er niet alleen baarmoederhalskanker mee, maar ook de voorstadia ervan (met alle vervelende behandelingen en controles en risico’s op latere zwangerschapscomplicaties) en de andere vormen van kanker die door dit type HPV worden veroorzaakt, waaronder vulvakanker (lees de laatste editie van de Linda maar als je een indruk wilt krijgen hoe dat is), vormen van keelkanker, anuskanker, peniskanker etc.
Waarom zou je het niet doen, want de bijwerkingen zijn echt minimaal en je kunt er zo veel ellende mee voorkomen!

Deze dokter is prima opgeleid, Erik! Baarmoederhalskanker is zeker niet een ziekte die alleen bij oudere vrouwen voorkomt, juist ook bij relatief jonge vrouwen! Inderdaad nog niet bij pubermeisjes omdat er vaak jaren duurt voordat HPV cellen zo heeft gemuteerd dat ze ook echt kankercellen geworden zijn. De inenting beschermt minimaal 12 jaar voor zover we nu weten uit onderzoek en alle kans dat het zelfs levenslange bescherming biedt!

Als mensen eens wisten wat kanker werkelijk is. Dan weten ze ook dat het geen ziekte is.
Het zelfde gebeurd in het bos als er teveel natuurlijk afval ligt komen er paddenstoelen om de boel op te ruimen. Zo gebeurd het ook met kanker, kanker zijn de soort van schoonmaak paddenstoelen voor het lichaam het is tenslotte onderdeel van het immuunsysteem. Dat immuunsysteem wordt continu aangevallen al van zeer jonge leeftijd af aan, door eten drinken voornamelijk suiker en andere gifstoffen wat onder andere te vinden zijn in vaccinaties.
Kanker is big bissnuss, vaccinaties ook dat heeft big farma al gezegd hoe meer er gevaccineerd wordt hoe meer verzekeringen er worden betaald. Mensen mogen wel eens wat beter, dit soort dingen gaan opzoeken. Tenslotte is school ook alleen maar het programmeren van mensen die niks weten van leven, maar alles weten van overleven en geleefd worden.

Voor de mensen die iets anders willen weten over vaccinaties, kijk deze eens. Ook echte goede doktoren weten dat er veel mis is met vaccinaties.

Alle moeders willen het beste voor hun kind. Zowel de moeders die kiezen voor alle vaccinaties als de moeders die kritisch vaccineren.

Het programma Zembla heeft een uitgebreide reportage uitgezonden over het vaccin, de bijwerkingen en de manier waarop het versneld op de markt is gebracht. Hierbij hebben ze voor- en tegenstanders aan het woord gelaten. Ook leggen ze op een begrijpelijke manier uit wat er wel en niet is getest voordat het vaccin op de markt is gebracht:

Hier laten ze ook een ex-werkneemster van de marketingafdeling van de fabrikant aan het woord. Zij legt uit hoe men te werk is gegaan door het beïnvloeden van sociale media (zaaien van angst etc.) en zelfs het starten van een petitie voor versnelde invoering van het vaccin.

Uiteindelijk gaat het om de vraag of het vaccin werkt, wat de bijwerkingen zijn en of het effect opweegt tegen de bijwerkingen.
Omdat het lang duurt voordat een HPV-infectie leidt tot baarmoederhalskanker die gegevens nog niet goed bekend zijn, zijn de meisjes die deelnemen in feite deelnemers aan een experiment.