Ben ik zwanger of?

Hallo allemaal,

Ik heb gister een test gedaan van de action gaf die lichtjes aan dat ik dus zwanger zou zijn. En vandaag nog eens een test van Clearblue deze geeft ook aan dat ik zwanger ben. Ik weet niet of ik dit moet geloven, omdat ik 19/12 nog ongesteld ben geweest. Nu word ik nog wel onregelmatig ongesteld, omdat ik mijn dochter van 11 maandan nog steeds borstvoeding geef.

Iemand hier ervaring mee?

Neem aan dat de testen niet liegen. Zelf denk ik dat je dus zwanger bent! Van harte gefeliciteerd

Ja nou mijn twijfel ligt bij dat ik toch ongesteld ben geweest 3 weken geleden nog… dankjewel!

Ja snap ik. Misschien morgen even wat urine bij de dokter afgeven, en even naar vragen. Ben benieuwd succes

De dokter deed bij mij eenzelfde zwangerschapstest als je zelf in de winkel koopt, dus ik vond het achteraf een beetje onzin… ik was ook (dacht ik) ongesteld en mijn baby is nu bijna 4 maanden! Bleek een innestelingsbloeding te zijn!

Van harte gefeliciteerd. Je kan altijd voor de zekerheid een verloskundige bellen. Die kan dan eventueel een echo met jou inplannen. Want ik ben er van overtuigd dat twee testen niet liegen

10dagen na t ongesteld zijn is de kans zwanger te raken 99%