Baby huilt veel in de maxi cosi

Hallo mama’s

Ik heb 3 kinderen van 5 en 2 jaar en 1 van bijna 5 maanden. Mijn baby huilt heel erg veel als ik onderweg ben met hem naar de winkel of als ik aan het wandelen ben. Hij huilt in de maxi cosi en ook in het “wandelbedje”. Dit geeft mij nogal veel stress… hebben jullie misschien tips? Ik vind het best verontrustend dat hij niet van een wandeling kan genieten.

Hopende op reacties

En hoe gaat het wanneer hij op bed ligt?

In bed gaat het wel goed… het is heel verwarrend allemaal.

Sommige wagens hebben ook een zitting. Deze zitting kun je vaak ook in een ligstand zetten. Is dit misschien een optie. Het kindje ziet dan meer. Sterkte :cherry_blossom::hibiscus::cherry_blossom::hibiscus:

Hoi,
Wat vervelend dat je kindje zoveel huilt. Ik heb wel eens gelezen dat (sommige) kinderen het van nature niet fijn vinden om op hun rug te liggen omdat hun buikje dan onbeschermd is. Is 't een idee om hem/haar een tijdje op je buik te dragen in een draagzak? Succes in ieder geval! Groetjes

Hallo, bedankt voor je idee ik ga er vandaag 1tje kopen. Ik denk dar het veel zal helpen, want als ik met hem loop tegen mij aan blijft hij wel rustig. Vandaag ga ik ook naar de pediater om erachter te komen of hij last heeft van reflux.

Prettige dag nog verder

Outlook voor Android downloaden

Bedankt voor de tips!!

Hoi, mijn mannetje van bijna 5 maanden is ook onrustig in de maxi cosi of wiegje van de wandelwagen. Ik heb hem daarom ook in de draagzak. Wat een uitkomst, binnen een paar minuten slaapt hij!

Gelukkig maar het heeft bij ons ook veel geholpen! :)))

Heyhey!

Super herkenbaar! Onze kleine man had last van verborgen reflux en huilde continue… wij wisten alleen niet waarom… tot dat de kinderfysio vroeg of hij bellen deed blazen met zijn speeksel en nog een aantal symptomen. Dit was zo… en zo kwamen we erachter dat hij verborgen reflux had. Hij huilde vooral in de kinderwagen maxi cosi en savonds als hij moest slapen. Sliep overdag bij mij in de draagzak.

Als tip hebben hem veel rechtop gehouden. Ik ben bv gaan afkolven en gaan verdikken met johannesbroodpitmeel. En met 3,5 hebbeb wij hem al in de kinderwagen gezet. Wij hebben een kinderwagen van bugaboo en die kan je in 3 standen zetten. Recht op, half en liggend. Wij hebben hem nog steeds op half staan. Met een koekka zak erin, zodat hij lekker zacht zit. Hij vind het heeerlijk! Hij is nu 6 maanden en gaat steeds beter! Lekker rond kijken en de wereld ontdekken. Hoop dat je er wat aan hebt! Sterkte!