Baby bijna 4 maanden weigert ineens fles

Patatjes??? Ik neem aan dat je zoontje geen 4 maanden is. Want patatjes voor een kind van 4 maanden lijkt mijn niet zo heel goed. Haha en koekjesmeel… Pff vind allemaal nog al wat. Is toch wel allemaal ongezond. Maar het werkt dat is ook weer het positieve. Bedankt voor je berichtje… ik ga eens voor die fles kijken

Nou ik snap het helemaal hoor. Ik heb ook al fles voeding gekocht en alle flessen over de hele wereld laten over vliegen. Ik weet gewoon niet meer en ik laat maar los. Als ze honger heeft dan gaat ze vast wel krijssen en wil ze vast wel fles en anders pech

Jawel hoor. Mijn zoontje zal zondag 4 maanden worden. Sommige babytjes krijgen al op 3nhalf maand patatjes vanwege erge reflux. Bij mijn zoontje toch gewacht tot 4 maanden en hij doet dat super. Ik denk dat dat verschillen zijn tussen België en Nederland… Ik heb dit ook niet vanzelf beslist, dit werd ons aangeraden door Kind&Gezin en vanaf 6 maand dan fruitpap. Als je omgekeerd start is de kans groot dat ze groentjes niet lusten en liever zoete fruitpap eten

Bedoel je met patatjes gekookt dan? Want patatjes is bij ons gefrituurde friet🙈… bij ons in Nederland begin je bij 4 maanden met groeten en met 6 maanden met fruit ivm met de zoetigheid.

Hahaha nu begrijp ik je verontwaardigde reactie. Ja hoor patatjes gekookt met groentjes erin. :grin:

Hahah jaaaa sorry… voel mijzelf gelijk schuldig. Ik wist niet dat je uit België kwam. Leuk dat jullie ook op het mama forum zitten. Ik ga zondag beginnen met groente. Welke datum is jou kindje geboren want mijn dochter is zondag ook precies 4 maanden…