Baby 4 maanden slaapt niet helemaal door, tips?

Hallo,

Mijn dochter van 4 maanden kreeg vanaf de week voor de klok verzetting haar laatste fles rond 19uur en rond 20uur lag ze in bed. Ze sliep toen tot 4 a 5 uur en dan kan je haar meestal met haar speentje nog tevreden houden. Dus ze heeft geen honger anders zou je blijven schreeuwen lijkt mij. Sinds de klok is ze tot gister helemaal van slag geweest. En werd ze ook om 3uur al wakker. Ik heb haar ook al een fles gegeven maar dan wordt ze als nog als ze dan in bed ligt een uur daarna weer wakker. Het is gewoon zo rond 4 a 5 uur.

Heeft iemand tips hoe ik haar kan door laten slapen.tot bv 6 of 7 uur in de morgen zonder dat ik vanaf 4 of 5 uur in se weer ben met steeds een speen geven.?

Dat is een fase. Sterkte.

Oké, dat gaat dus vanzelf over. Maar zou jij rekken door steeds de speen te geven of een fles?

Ik zou de fles geven. Jou kind heeft nog steeds het ritme van de zomertijd. Onze jongste zoon werd in de zomertijd zo rond 06:45 wakker en afgelopen week wintertijd 05:45. Nu wordt hij gewoon weer om 06:45 wakker. Dus het komt gewoon goed. Laat de natuur zijn gang gaan. :cherry_blossom::blossom:

Hoi,

Ik was even benieuwd of het al wat beter gaat? :blossom::cherry_blossom:

Wat bij ons toen hielp, was de laatste fles rond 2300 geven, in plaats van 20.00 Hij dronk die half slapend en liggend in bed op.
Dan werd hij niet meer wakker tot de volgende ochtend.

Hier 13 maanden en slaapt nog steeds niet door.

Is ook niet natuurlijk maar aangeleerd vaak bij fleskindjes.

Onze maatschappij verwacht dat kindjes doorslapen want papa en mama moeten weer vroeg op om te werken. Maar natuurlijk is het niet.

Daarom zijn ze kv meer gaan vullen met voedenden stoffen. Waardoor kindjes langer (kunnen) slapen.

Dit klinkt nu trouwens als een heel negatief bericht over kunstvoeding. Zo is het niet bedoelde

Meet een uitleg.