Baby 10 maanden ontzettende honger

Hoi mede-mama’s!

Mijn zoontje van net 10 maanden heeft sinds een paar weken in de nacht ontzettende honger! Nu is hij altijd al een grote eter geweest en ook in de nacht moest ik er nog steeds uit voor een flesje melk met pap, maar sinds kort komt hij weer om de 3-4u! Gecontroleerd laten huilen heb ik, gezien zijn leeftijd ook geprobeerd, maar hij gaat maar door en dan met een flesje die hij dan ook (bijna) leeg drinkt is hij tevree en valt dan weer in slaap! Overdag eet hij ook super goed! Brood in de ochtend en lunch, tussendoor fruit, koek en flesje en savonds complete warme hap en voor het slapen nog fles!
Heeft iemand tips of wordt dit herkend? Mijn dochter die nu bij a 3 is had dit nl niet! Zij sliep al vrij snel door en kwam dan in de loop van het eerste jaar af en toe voor een flesje en dit hielt ook vrij snel weer op, maar mijn zoontje lijkt af en toe wel uitgehongerd! :confused::sweat:

Hoi!
Hier eentje van 2.5 die ook altijd veel honger heeft én daardoor snachts nog steeds om een fles vraagt. Terwijl hij overdag ook erg goed eet. De gouden tip heb ik dus helaas niet, maar herkenbaar is het wel…

Nachtrust is belangrijk, ik zou zeggen geef hem dan extra en kijk of je dit met over dag enigszins kunt compenseren.