Andere jonge mama's ontmoeten omgeving Nijmegen

Hoi, Ik ben een moeder van 25 en heb een dochtertje van 3. Ik heb helemaal geen vriendinnen met kinderen en het zou me leuk lijken om andere moeders te ontmoeten om een keer gezellig mee af te spreken. Zijn hier mischien meer mama’s uit de omgeving van nijmegen die daar behoefte aan hebben?

Groetjes Suzanne

1 like

Hee Suzanne,

Ik ben nog geen moeder. Ben momenteel 36 weken zwanger van mijn eerste kindje en ben ook opzoek naar jonge moeders of moeders to be. Ben zelf 22 jaar en woon ook in nijmegen en woon sinds een jaartje hier maar nog geen vrienden leren kennen.

1 like

Hi Suzanne, ik ben 26 jaar jong en mama van 2 kindjes, de oudste is 2,5 en de jongste 4 weken. Het lijkt mij leuk om een keer af te spreken! Ook ik heb geen vriendinnen met kinderen, en dat is soms best lastig.

Let me know :grin:

Groetjes Pricilla

Hee,

Ik ben ook inmiddels bevallen van een zoon die nu 3 maandjes is :slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd nog!
Eventueel interesse om eens wat meer te contacten?

Dat kan, hoe wil je dat doen? Ben erg voorzichtig met telefoonnummers uitwisselen online

Zeg het maar. Facebook messenger of e-mail?

Hey,
Ik ben Richella en 23 jaar oud.
Ik heb een dochtertje van 1 jaar en zou het super leuk vinden om wat meer in contact te komen met andere mommy’s! Af en toe een kopje koffie ergens doen met de kindjes lijkt me leuk. Ik woon trouwens ook in nijmegen! Ik heb wel vriendinnetjes maar die zijn nog bezig met hele andere dingen (werk/ uitgaan/reizen etc…)waardoor je snel uit elkaar groeit. Heel jammer vind ik dat maar helaas ook niks aan te doen…
Soms voel je je dan toch eenzaam.

Groetjes Richella

Hey,

Ik heb een dochtertje van 1 jaar.
Lijkt me super gezellig om een keer wat af te spreken in Nijmegen!

Gr richella