Advies draagzak

Hoi,
Momenteel ben ik zwanger voor mijn 2e. Ik wil graag een ergonomische draagzak kopen. Bij babydump had ik gevraagt voor een goede draagzak die niet zo heel erg duur is. Ze hebben infantino flip 4 in 1 aangeraden (zie foto). Of het echt een goede fijne draagzak is weet ik niet. Graag wil ik advies indien er leden zijn die dat gebruiken, of ze het zull3n aanraden. En buiten die infantino draagzak, welke ergonomische draagzak gebruiken jullie? Ik ben opzoek naar een goede draagzak die makkelijk is te bevestigingen en niet veel tijd neemt en natuurlijk niet zo heeel erg duur. Adviezen zijn welkom

Je hebt zoveel soorten/merken. :roll_eyes:

0 likes

Over deze draagzak kan ik je niet adviseren maar wat ik zo zie ziet hij er wel degelijk uit. Persoonlijk zou ik alleen mijn kind niet snel met het gezicht naar voren dragen. Wij hebben voor onze dochter indertijd een Boba gehad en die beviel ons ook prima. Tula draagzakken zijn ook goed. Die dingen zijn helaas niet goedkoop in aanschaf maar als ik nu terugkijkend bedenk hoe veel gebruik we er van gemaakt hebben dan was het zeker de investering waard. Succes met je beslissing en veel draagplezier gewenst!

0 likes

Hoi,

Die op de foto ziet er inderdaad niet verkeerd uit. Ikzelf heb die van het merk Beco en ben er erg tevreden over. Kun je ook met de banden gekruist dragen…erg fijn!!

0 likes

Wij zijn voor onze dochter ook voor een Tula gegaan. Wel een beetje prijzig, maar we hebben er veel plezier van. Hij is ook makkelijk en snel te bevestigen.

0 likes